Lite julupdate.

Hello!

Sådärja, nu har jag varit kass med uppdateringen igen.. haha.

Igår, Måndag.. så var jag barnvakt under dagen :)

Mös osv med Linus, mitt gullefjun.


Sen åkte jag upp till stan och betala in halva min Magalufresa! :D

" Bara " ett halvår kvar tjejer.. my god!


Sen mötte jag upp Caroline, så gick vi och tog oss en lång fika.

Riktigt mys.. längesen jag träffa dig loppan. :)

Tack för allt, och Tack för dom fina julklapparna.. blev jätteglad!! ♥

Handlade förresten även en fin tjockiströja.. kommer bild nedan.

Stack hem vid 7, sen mötte jag upp Dennis på centrum.
Så skulle vi handla något men kom aldrig fram till nått? haha.

Sen körde vi hem till mig och bara mös :)
Såg film, åt ostbricka och bara hade det allmänt mys!

& idag, Tisdag.. vaknade jag först vid 6 tiden när Dennis åkte till jobb.
Sen gick jag och la mig igen och vakna 9. :)

Gjorde sedan vid mig och sådär, och följde med mamma till ikea!
Blev lite julklappshopping där :)
Vad vi handla kan jag dock inte skriva för syrrorna läser osv, höhö!

När vi handlat klart tog vi oss även lite lunch.. köttbullar, såklart!
Lika gott som alltid kan jag medge! ;)

Efter vi var klara på ikea stack vi vidare till jägersro och handlade mera! :)

Sen hem och hämtade Sofias julklapp sen stack jag upp mot stan och mötte henne.

Vi gick då och käka lite, snackade och mös :)
Sen tillbringa jag hela dagen i stan tillsammans med henne.. min lilla stumpa!

Bytade sedan även julklapp.. oh, vad glad jag blev! :D Hihi, tack hjärtat!

Stack hem vid halv 6, då var jag helt slut efter allt handlande kan jag säga. :P

& BTW, idag handla jag även min nyårsklänning.. my god, I LOVE IT!
Helt underbar var den. Hur den ser ut, får ni se på nyårsafton.. hehe! ;)

Under kvällen har jag bara myst tillsammans med familjen..
Packat in julklappar, städat, fikat osv.. sånt man gör såhär dagen innan den stora dan. :)

Just nu, sitter jag här.. har precis duschat och sådär typ.

Om en stund kommer Dennis hit, så ska vi bara mysa antar jag.
Kommer bli underbart och somna i hans famn ikväll.
Och vakna upp i den på julafton.. hihi ♥

Menmen, nu ska jag ta och göra något annat.. ha en bra kväll.

/ Lillanilla.               MJAAAAAUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback