Julafton.

Hejj.

Gårdagen var helt underbar.

Tillbringades tillsammans med familjen och släkten..
Och den kunde inte bli bättre! :)

Otroligt gott med julmat osv, sen fick man ju en massa fina klappar också! :)

Under kvällens gång kom även kusinerna förbi..
Då blev det lite updatesnack och sådär.. alltid lika trevligt :)

Sen när släkten hade åkt hem och sådär, så kom Dennis hit. :)
Han hade tillbringat julafton hemma hos sin syster och avsluta sin kväll hos mig.
Och han gjorde min julafton till den bästa.. såå glad att du kom baby! ♥

Satt och pratade med mamma&syster sen gick vi upp och mös och sådär. :)

Idag, väckte Dennis mig vid 9 tiden typ.. sjukt trött var jag. :(
Sen blev det mys och sådär fram tills han skulle iväg och äta hos sin mor. :)

Vid 2 tiden, kom jennifer hit idag.. min älsklingshulla! ♥
Så bytade vi julklappar och snackade och sådär. :)
Tack så jättemycket gumman, blev sjukt glad! :D

Sen gick vi ut en promenix och handlade lite.
När vi kom hem igen så baka vi en äpplepaj som vi ska ha ikväll! :D MUMS!

Vr planerat en utgång ikväll med tjejerna.. men vi hoppar det.
Och satsar på shopping och party imorgon istället ;) grr!

Så ikväll blir det film, äpplepaj, chips&dippa och bara mys med tjejerna. ♥

Nu ska jag iaf ner och hjälpa till med maten.. systrarna kommer hit idag och äter igen :)

Ha det gött!

/ Lillanilla.                Apologize..


Kommentarer
Postat av: TESS

ajjamen uppdattera för fan!

2008-12-28 @ 13:41:51
Postat av: malin

håller me som man har ngt o läsa hehe

2008-12-28 @ 15:03:19
Postat av: micke

jaa jag älskar din blogg, you go strumpan !

2008-12-28 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback