Jobb.

Tjabba!

Igår så körde Mamma mig somsagt till Dennis. :)
Så bjöd han mig på middag, igen.. underbart gott!

Sen blev det filmys och sådär.. helt underbart.
En av dom mysigaste och tryggaste kvällarna jag varit med om. ♥

Sen somna vi väl vid 12 eller nått.. alltid sent :( iish!
Men, så är det.

Idag gick vi upp klockan 6 i vanlig tid.. fixade oss och sådär.
Sen släppte Dennis av mig hemma på hans väg till jobb.

Hann precis byta om och sådär, sen stack jag&mamma vidare.
Hon släppte av mig på jobb och så.

Jobbade halv 8 - halv 4 idag.
Trodde man skulle komma försent idag.. men icke! :D Skönt!

Jobbat med söta Matilda idag.. såå kul! :)

Efter jobb, stack jag hem.. skulle varit barnvakt ikväll men det blev inte av.
Så jag har bara tillbringat min kväll här hemma med syster&mamma.

Slog in lite julklappar och sådär innan med.. så najs att alla snart är klara! :D weho!

Sen har jag sett film med syrran.. SAW 5.. usch&tvi. =/

Men nu ska jag faktiskt hoppa i säng.. sa till Dennis att jag skulle lägga mig tidigt idag....
Mjaao, gick ju bra? Haha.

Men iaf, godnatt gott folk.

/ Lillanilla.                   I'm looking at you and my heart loves the view '

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback