Helg.

Tjabba.

Nu är det helg, och ledighet.. vilket är riktigt skönt! :)

Igår, jobbade jag somsagt hela dagen.. kort dag, men wtf! :D
7 - halv 1.. sen stack jag hem osv.

Fixade lite och sånt, sen tog jag mig en powernap..
Då jag inte sovit så bra natten innan.

Vid halv 5 ringde Dennis och väckte mig.. :( riktigt illa.
Han ska vara glad att han är söt.. haha :D

Sen fixade jag lite och sådär, duschade osv.
Sen stack jag in till syrran och snackade lite.

Vid 7 tiden kom Dennis hit, så körde vi och handlade lite gott sen hem till mig igen.
Såg sedan hockeyn osv.

& NUU, när jag skrivit allt dettta.. slår det mig att jag uppdatera ffs när dennis var här :S
Ibland är man fan senil eller något.. hahaha!

MEN IAF, igååår.. jobbade jag 7-3.
Skulle bara jobbat till 1 ientligen men det blev lite klydd så jag ställde upp, såklart.

Hemma vid 4 iallafall.. sen snabbt in.. terapisamtal med caroline
Sen snabbt in till syrran och sådär.

Blev barnpassning där under fredagskvällen.. faktiskt rätt skönt.
Hade en jättemysigkväll med mina systerbarn.. dom är helt underbara!
Rasmus, Moa och Linus.. I love you!

Däckade vid 1 tiden eller något, då vart jag trööött.

Sen idag, vaknade jag vid halv 12 eller något.. skönt o sova länge :)

Idag, får vi se vad som sker.. hoppas på party iallafall! :D
Med både tjejerna OCH grabbarna! :D iih.

Tänka sig, att om bara några dagar är det julafton.. :S
Och jag har fortfarande inte funnit " julkänslan.. " ? sjukt nog.
Menmen, den kommer väl får vi hoppas. :D

Nu ska jag springa ner och ta mig något och äta.
Kanske uppdaterar mer under dagen.. annars take care!

/ Lillanilla.            hot N cold ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback