Decembermånad.. redan?

Tjabba!

ALLTSÅ, för det första.. det är Decembermånad.. redan?
Jag kan knappt tro det, detta året har gått otroligt snabbt.. man har ju knappt hunnit med, hehe!

Men iallafall, idag har jag jobbat.. kort dag dock.
09.30-13.30.. hur chill som helst! :)

Stack vidare till doktorn, och det gick bra för er som undrar.. haha!

Efter man suttit och pratat där en låång stund, åkte jag upp till stan och mötte Caroline. ♥
Och även Sara gjorde oss sällskap en stund :) Hihi.

Sedan när Sara försvunnit iväg gick jag&caroline och fikade på Pronto.
Underbartgod laxmacka måste jag medge, mumma!!

Efter vi fikat klart, blev det lite julklappshopping.. skönt att komma igång. :)
Färdighandlat till Pappa, systers pojkvän Richard och 2 av mina systerbarn.

Kommer säkert bli jättebra.. sen får vi se vad jag ska hitta på till dom andra. :)

Tack för en supermysig dag i stan Caroline, du är helt underbar!
Vad skulle jag gjort utan dig? Du är min bästa vän, i love you long time honey. ♥

& ikväll, har jag faktiskt inte gjort något speciellt.. bara tagit det jävligt lugnt.
Skönt har det varit ska jag säga!

Just nu, halvligger jag i min säng.. har precis kommit ur duschen, och ska snart lägga mig.
Jobb imorgon igen, 07.30-16 denna gången. Men fina pengar! ;)

Efter jobb, blirre snabbt hem och hämta Oscar som jag sedan ska passa under kvällen :)
Fram tills 9 iallafall, sen ska jag ha myspyskväll med Dennis. ♥

Menmen, nu ska jag faktiskt föna mitt hår och hoppa i säng somsagt.. nattinatt.

/ Lillanilla.             live you life to the fullest..



Bilden är även dagens outfit.. längesen nu ju!

Jacka; Ginatriccot.
Tröja; Cubus.
Jeans; Jennifers, Italien eller något? :)
Klocka; Stjärnmakarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback