Bio.

Hellu.

Mjau.. har jag börjat säga, så därför.. mjaau :) hihi.

Igår, ( lördag. ) så vaknade jag upp hos jennifer.

Blev frulle osv, myycket snack om magaluf.. :D


Som förresten, vi bokade i fredags.. :D
Jag, Jennifer, Sofia, Paula & Sandra sticker till Magaluf 25 Juli 2009!!!!

Så jäävla roligt vi ska ha tjejer, my god! :D


Stack ifrån jennifer vid 12 eller nått.. var hemma vid 1 :)
Stack in till stan med mamma, handlade lite julklappar och sådär.

Sen hem, duscha och fixa mig.
Sen kom Dennis hit. :) Så körde vi och handla mat, sen mös vi bara igenom hela kvällen :)

Vid 10 tiden stack Dennis hem.. vidare på krök (?) haha. galen! :)

Så jag umgicks med syrran lite och såg film :)
Däcka sen vid 12, sjukt trött.

2 timmar senare ringer Dennis, och ville komma hit.. söötast! ♥
Så jag tog emot alkisen :$ hihi. sen sussa vi gott :)

& idag vakna jag vid 9 tiden.. ville dock inte väcka törnrosa.. ( dennis. ^^ ) haha.
Så jag hoppade in i duschen och fixade mig.. sen väckte jag Dennis vid 10 :)

Jag fixade mig och sådär medans Dennis hoppa in i duschen :)

Vid halv 12 tog jag, dennis och moa bussen in till stan.
Dennis åkte hem och jag&moa åkte upp mot stan.

Skulle bjuda henne på bio var det tänkt.. :)
Vi skulle se High School Musical 3.. och den var heelt underbar!!
Bästa nånsin.. MY GOD. Julklapp till mig själv? OOHHYEES!! :)

Efter bion så kom mamma och hämtade mig&moa :)
Och nu är jag hemma igen.. har precis packat, och ska snart vidare.

Ska hem till Dennis och käka middag idag.. jättemys! :$ hihi.
Fick förslag om söndagsmiddag hos hans syster, men det nappar vi på nästa helg ist :) hihi.

Men nu måste jag sticka.. vi hörs.. uppdaterar efter jobb imorrn.

/ Lillanilla.              simly the best ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback