back on track.

Hejsan.

Herregud, det har hänt så mycket under dom senaste dagarna att jag glömt bloggen.

I torsdags, hade jag&tjejerna ju bestämt att vi skulle ha myskväll.
Men när sandra kom hit så blev det ändrade planer..

Så vi bestämde oss för att sticka till Crown.. jag, sandra och jennifer.
johanna kom och hämta oss vid halv 12.

Sen stack vi in på Crown typ.
Träffade en massa roliga folk där inne, :D hihi.

B.la en väldigt full dennis.. haha!


Efter ett tag blev det tequilashots i baren.. fyfaan!
Så jävla vidrigt.. menmen! :P

Blev hämtade vid 4 tiden av sandras ragg. ;) MJAAU!

Väl hemma strax efter 4.. riktigt död! :(
jag och jennifer däcka.. fett najs!

Sen i fredagsmorse åkte vi in till stan.. gick på julrean och sådär.
En riktig mysdag tillsammans med min shulla.. ♥

Sen hem, fixa mig och sådär.. sen kom johanna hit vid 6 tiden :)

Så blev det lite fix och sådär, sen efter ett tag kom även dennis&ralle.
Så började vi dricka och sådär, lirade spel som jag fick av jennifer i julklapp! :D
Riktigt ball var det.

Sen efter ett tag, kom även jennifer&sandra. :)

Så kvällen tillbringade vi hemma hos mig, chillkrök och mys. hihi!

Senare på kvällen kom även en nykter strinnö förbi.. duktig pojk! :D

Vid 2 tiden eller något, hade folk börjat gitta.. så jag städade undan och så.
Sen gick jag, dennis, jennifer och ralle och la oss. :)

Dagen efter, ( i lördags. ) vaknade vi vid 9 tiden.. fixade oss och stack till stan. :)

Väl inne i stan kunde vi inte komma överens var vi skulle äta frulle så vi dela på oss.

Vid halv elva, började jag&jennifer promenixa bort till min nagelbyggare.
Så fick jag mina naglar vigjorda.. så fina nu! :) Nöjd!

När jag var klar där, gick jag&jennifer upp till stan där vi mötte caroline&paula :)
Sen även dennis&ralle.

& sen tillbringa jag hela min dag med caroline&jennifer i stan. :)
Riktigt mysigt.. som vanligt. NI ÄR GULD! ♥

Stack hem vid halv 5 eller något.. så hoppa jag in i duschen och fixa mig direkt typ.
Sen körde mamma mig till jennifer, så blev det fix osv där. :)

Efter en stund kom även sofia dit.. så blev det snack osv. :)

Vid halv 9 stack vi till strinnö där killarna redan var.
Så vi tillrbringa våran kväll där. riktigt trevligt! :)

Vid 2 eller något.. så begav sig jag&dennis oss hem till honom.. sjukt trötta och så.

& sen vakna vi vid 4 eller något, då ralle står på dörren och ringer på.. fyfan! :P
Sen blev det lite snack och sådär, sen däcka ralle.
Och då fortsatte jag&dennis och prata.. baby, du är bäst! 
 
Igår, ( söndag. ) så väckte dennis mig.. typ 10 kanske? sjukt död :(
Men jag kunde inte få någon sömn då han & ralle laga mat.. (?) haha, eller nått.

Så jag fick gå upp.. så gick jag ner och handla mjölk sen åt vi frulle när jag kom tbx. :)

Sen umgicks jag med dennis, strinnö och ralle hela dagen.. alla var lika trötta så. :D
Så vi låg enbart i dennis soffor heeela dagen och slöa oss.. fett skönt!!


Vid 3 eller något, stack strinnö och ralle hem.
Och då la sig jag&dennis oss i sängen och såg 8 Mile.. häftigt slut bara! :P

Sen hade vi en myyysig eftermiddag, sen lagade dennis mat till oss osv :)

Vid 7 tiden, mötte vi upp jennifer utanför strinnö.. sen gick vi upp till honom :)
Blev lite snack osv där, sen såg vi på film.

Först Björn Gustavssons film.. SÅ JÄÄVLA BALL, fyfan.. " living the dreaaam.. " HAHAH.
Sen, någon sjuk skräckfilm.. sheise :O tur att dennis fanns där.. ;) hehe.
Sen efter det " såg " vi nog världens sämsta film.. haha, så jävla kass.. förlåt strinnö! :D

Vid halv 12, stack jag&dennis hem till honom.. då vart krafterna slut. :P fiifan.
Så vi däcka mer eller mindre direkt.. haha, skönt var det också! :D

& idaag, vakna jag först när dennis skulle åka till jobb.. :) underbar väckning!
Sen somna jag om när han hade åkt, och gick upp vid 9 tiden.

Fixade mig och så, sen käkade jag lite och såg tv. :)
Vid halv 11 (?) kom sandra&jennifer och hämta mig.. sen åkte vi in till stan.

Och där tillbringa vi vår dag.. tillsammans med alla andra idioter.
Helt sjukt vad folk är störda nu under julrean? :S hatar folk btw! Haha!

Träffade dock på två sötisar.. sara&milla. :) se nu till och infinn er här på onsdag ;) grr!

Vid 3 tiden, stack jag hem.. och jag hann bara hem typ, innan jag skulle sticka igen, haha.

Var dags för jobb #2.. så jag hämtade oscar vid 4, sen passade jag honom tills 8 eller något.

& under kvällen har jag bara chillat här hemma.. sett film osv :)
Och självklart lite Vänner.. hehe!

Nu är det faktiskt inte långt kvar.. för snart är det nyååår!
Och det ska bli så jävla ball.. förhoppnigsvis.. ;) Men det tror jag.. :)

Blir middag med tjejerna och sen paaarty!!! :D längtar verkligen!!

Nu, ska jag faktiskt sova.. för jag är schtentrött.. :( usch!
Så imorgon ska jag sova ut.. sen ringa runt till tjejerna och bestämma middag :D

Men jag lovar att uppdateringen SKA bli bättre.. :)

Sov så gott!

/ Lillanilla.           I hope you will forgive me...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback