Träning & Festival.

Hejhopp.

Idag, sov jag extremt länge.
Till detta hör de till att jag satt uppe till 4 inatt och sökte jobb.. :)

Men iaf, vaknade vid 1 tiden idag.. sen gjorde jag inte mycket mer :D
Latade mig i sängen med min älskling ( datan. )

Sen vid halv 6 körde Pappa mig till träningen.. riktigt sliten var den.
Men fina mål gjorde jag iaf, sjukt nöjd! ;) haha.

Sen tog jag bussen hem och var hemma strax efter 8a.
Hoppade in i duschen snabbt som blixen.. ;) sen kom Sandra hit. ♥
Sen fixade vi oss osv, och tog bussen in till festivalen.

Gick och käka, eller sandra gjorde.. jag tänker på dieten.. ;) hahah!
Sen gick vi och träffade Erik&Isak :)

Och tillbringa sedan resten av kvällen med dem :)
Sen träffade jag äntligen min Caroline inne på dansbanan.. guu' vad jag har saknat dig loppan! ♥

Och sen lite över 12 tog jag&sandra bussen hem. :)
Har precis kommit hem nästan, så nu chillar jag mest.

menmen, sov så gott.

/ Lillanilla.               Min Erik.


Kommentarer
Postat av: din erik

naaw, min Pernilla <3 du är finast!

2008-08-22 @ 06:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback