Tisdag.

Heejsan.

Idag, vaknade jag vid 11 tiden.. hoppa in i duschen & fixade mig och så.
Sen vid 1 tiden stack jag och mamma till burlöv center. :)

Lämnade lite CV och så där, sen gick vi inom gina och fynda.. :D
Man kan bara älska ginatriccot alltså, bästa affären!

Handlade iaf 4 tröjor, 29:- / styck.
Snacka om fynd! ^^

Sen vid 3 tiden stack vi hem igen.. handlade snabbmat på vägen, mums!
Och sen nörda jag lite vid datorn när jag kom hem..

Vid tjugo i sex körde pappa mig till träningen..
Hade faktiskt en rolig träning idag.. haha, mycket skratt.. men sånt gillar vi! :)

BTW, bilder på tröjorna och skorna jag köpte kommer inom kort..
När jag fått igång kameran igen. :)

Och nu sitter jag här.. mår inte så bra just nu, jag vet inte hur mycket jag klarar..
Det är den största frågan just nu..usch, klarar inte ens av och tänka på det.. klumpen blir bara större...

Aja, nu kilar jag.. ska ner och prata med mamma, blir alltid lättare att ta itu med saker&ting då.

/ Lillanilla.         Caroline, JAG SAKNAR DIIIIG... kom hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback