Shopping&Mys.

Hello.

Igår, så vaknade jag vid 10 tiden.. då gick jag upp och åt frulle.
Sen hoppade jag in i duschen osv, sen körde mamma mig in till stan.

Där jag sedan mötte upp Caroline. ♥
Vi gick sedan till Espresso House och fikade, riktigt mys.
Jag älskar dig, du är världens bästa vän!

Vid halv 5 tog jag tåget till Lund och hem till min Erik. :)
Sen snackade vi lite och så, åt sedan middag med hans föräldrar.
Och sen gick vi ner och handlade lite godis till filmen vi skulle se!

Filmen var ju sjuk.. Eriks filmer är riktigt sjuka..
Antingen är det fedetortyr eller tråkiga lama filmer :D hahah!
menmen, tur att du har andra bra sidor hos dig iaf ;)

Men iaf, sen vid 12 kom pappa och hämtade mig så körde vi hemåt.
Sen däcka jag typ rätt snabbt när jag kom hem, vart lite sliten. :P

& idag, vaknade jag vid 10 när min syster kom hit och frulle.
Sen gick jag ner och åt tillsammans med mamma, pappa och min syster&hennes pojkvän.

Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig, sen stack jag och mamma till Ikea. :)
Blev en heeel del shopping där.. farligt att gå på Ikea alltså, haha! :D

Sen åt vi också.. äälskar Ikeas köttbullar.. någon som instämmer? Hehe.

Sen vid halv 4 tiden stack vi hemåt.. sen vilade jag en stund, tills Erik ringde och väckte mig ;)
Sen fixade jag och dona lite.. sen vid halv 6 körde mamma mig till träningen.

Blev en hel del " Zlatan mål " för mig del idag.. mja.. man kallas ju inte Zlatan för ingenting! ;) Hahah!

Nu sitter jag iaf här och degar.. och msnar & lyssnar på music!

Imorgon då.. först blir det nagelbyggning, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)

Godnatt!

/ Lillanilla.                     ibland önskar jag allt var annerlunda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback