Segt.

Tjingeling.

Och brr säger vi idag, som det regnar och blåser.. usch!
Speciellt om man är en liten tjej som är ensam hemma i ett stort hus.. =/

Som tur kommer snart Jennifer hit och " skyddar " mig. ♥

Iallafall, idag har jag inte gjort ett piss.
Har sovit jättekontigt hela natten.. sjukt skumt.

Sen vakna jag dessutom kl 9 imorse när mamma&pappa kom in och sa hejdå..
Sen kunde man inte somna om direkt, suck.

Så jag gick upp och åt en god frukost och läste tidningen.. haha. :)
Sen ringde jag och skulle dubbelkolla hotellet inför Stockholm..

& SHIT, killen jag prata med igår sa att det kostade 1595:- för hela helgen..
Inklusive frukost och allt.. men icke!
För idag sa tjejen jag prata med att det kostade 1595:- / natt.
Och hell no! Det funkar inte för pernilla&jennifer.. haha!
Så det hotellet avbokades dirr, så nu är vi alltså på jakt efter ett nytt.
Och även ett nytt datum pga jennifer hade en jubbegrej den 29. =/ iisch.
Så nu kör vi antaligen på den 5-7 september istället, går ändå snabbt.. 1 månad dit :)

Så nu sitter jag här och har precis ( med hjälp av thomsen ) hittat några nya hotells.
Verkar rätt nice, får se vad jennifer har och säga när hon kommer hit om sådär 20 min :)

Annars har det somsagt inte hänt mycket idag, skulle åkt till mobilia för att kolla om mitt presentkort nu funkar..
Men jag tog mig aldrig i kragen till att göra det.. just för jag sovit så kasst inatt.
Så jag la mig och tog mig en siesta istället.. mycket bättre :D Haha.

Imorgon, blir det dock andra bullar :)
Lite fix och sånt inför Sandras födelsedag, min lilla slyna fyller ju 18 år på Onsdag! ♥

menmen, nu kilar jag..

/ Lillanilla.   förlåtelse? njä, det funkar inte för min del.. inte när du gjorde så... och med henne... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback