Ny vecka..

Hejhej.

Idag är det Måndag och det är en ny vecka alltså..

Igår, så skulle vi lira match.. men den blev inställd, ångest! =/ menmen.

Så jag stack hem och nörda framför datorn hela dagen.. hihi.
Sen på kvällen stack jag till jennifer och mös! :)

Såg lite Sex and the city och så :)
Sen däcka jag även där, hihi.

& Idag vaknade vi vid 11.. åt frulle osv. :)
Sen kom Mamma och hämtade mig vid 2 tiden..

Sen har jag bara tagit det lugnt.. tog en powernap vid halv 5.. och vakna upp en timme senare. ^^

Sen hoppa jag in i duschen & fixa mig.. och sen stack jag, mamma & pappa till peter.. ( min kusin. )
som fyllde 19 idag.. graaattis! :D

Vid 8 kom jonas&jimmy och hämtade mig där hemma så stack vi hem till mig.
snackade och sådär, :) treevligt.

& nu stack dom precis hem så nu sitter jag här och chillar.
ska nog snart se lite från min o.c box :D wiho!

menmen, sov gott. ^^

/ Lillanilla.      hoppas solen staaannar...


ännu en gång, grattis peter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback