Mys.

Heej!

Igårkväll kom tjejerna hit, alla mina favvisar.
Caroline, Sandra och Jennifer.

Vi snackade lite och så, girlisnack.. underbart!
Sen såg vi även film, ellerja.. vi hann bara se halva. =/
( Så jag ska fortsätta se den strax.. )
Boardertown tror jag den hette, med jennifer lopez i spetsen. ^^

Vid halv 12 stack tjejerna hem, och då satte jag mig vid datorn och nörda lite.
Hade ett nattasamtal med Kristian i vanlig ordning, hihi. :)

Pratade även med Robin igår, han har det bra där uppe.. vilket är jätteskönt!
Hoppas nu allt går vägen när säsongen börjar och sådär, men det tvivlar jag inte på.
Men iaf, hade ett av dom bästa samtalen hitentills.. känns underbart. ♥

& idag, vaknade jag vid halv 12.. skönt att sova länge faktiskt :)
har inte orkat gå ut och lägga mig i solen idag faktiskt.. får vila ibland. ^^

Så jag sitter inomhus och nördar istället, mycket bättre ;)
Nej, ska faktiskt snart sticka in till jägersro och fixa lite dricka tills ikväll.

För ikväll blir det galaj till max! :D
Fest hos Krille med ligan, kommer säkert bli skoj! Får vi hoppas iaf. :)
Kommer ha jennifer vid min sida, och då kan det bara bli helgalet.. ;) Hahah!

Och ja förresten.. snart börjar träningen igen, SJUKT skönt ska jag meddela.
Den 7 startar vi igen.. så man taggar ju varje dag fram tills dess! :)

Men nu måste jag sticka, kanske uppdaterar senare om jag hinner.

/ Lillanilla.       And now, I must let go....


Jag&Caroline.. min bästa vän, världens underbaraste.. jag ääälskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback