Middag & Bio.

Hej !

Idag vaknade jag först klockan 6 imorse, sjukt segt!
Somnade iaf om efter ett tag.. sen vaknade jag igen vid 11.

Gick upp, hoppade in i dushen osv.
Sen stack jag, mamma och min systerdotter Moa till burlöv och shoppa lite :) naajs!

Va hemma igen vid 4 tiden eller något..
Sen dega jag bara, sen vid halv 6 körde mamma mig in till stan där jag sen mötte upp erik :)

Vi gick sedan vidare mot Mando för att käka middag, underbart god som vanligt.. :) Hihi.
Sen gick vi en lång promenix i Malmö i en timme ungefär.. ( skulle dryga ut tiden inför eriks överaskning :$ )
Som visade sig vara att vi skulle se mamma mia på bio! Sjuukt glad blev jag :D
Filmen var även sjukt bra, verkligen. Tack för allt idag! <3

Nu sitter jag här, Erik släppte av mig för en stund sen.. :)
Ska snart lägga mig och kolla på lite o.c tror jag :D

Sen imorgon, ska jag först hem till jennifer.. lämna in pengar osv, för imorgon betalar vi resan mot stockholm!!
Ska bli så jäävla kul, dagarna närmnar sig hjärtat! ;)

Sen ska jag in o fixa mina naglar, och sen träna imorgonkväll.. proppad dag kan man säga :) menmen!

Nu, ska jag iaf kila.. ha det gött!

/ Lillanilla.           kunde inte slutat på ett bättre sätt.... :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma mia är sjuktbra nu fick du ju se den :-) puss

2008-08-14 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback