Malmöfestivalen är igång!

Tjabba.

I Fredags var det alltså invigning av Malmöfestivalen..
Började med att Jennifer kom hit vid 5 tiden.. sen chillade & fixade oss :)

Sen käkade vi middag osv med mamma&pappa :)
Jättegott, mums.

Sen så satte vi oss och drack lite vin och snackade skit.. myspys! :)

Vid halv 9 tog vi bussen in till stan och träffade grabbarna nere vi dansbanan.
Dansade sedan till Perikles.. skiitball :D hihi.

Sen kom även Sandra och gjorde oss sällskap :) Hihi.
Gick lite rundor och så, sen kom Erik och hans vänner in och mötte oss :)

Sen gick vi där med dem resten av kvällen.. åkte t.om en karusell..
Och för att bara ge er ett gott råd; karusell + alkohol = inge bra. haha!
Höll på att dö så illa jag mådde när jag kom av den.. usch! :P

Stack iaf hem vid 2 tiden.. följde med erik till södervärn, sen tog jag&jennifer bussen hem :)

I lördags, vaknade jag och jennifer vid halv 12..
Och då ringde vi till Caroline som ÄNTLIGEN har kommit hem från mallis!
Underbart att ha dig hemma hjärtat, fybubblan vad jag har saknat dig! ♥

Sen satte vi oss vid datorn och kollade på Sex and the city filmen.. oh, kärlek!
Den är så jeeefla bra.. kan seriöst se den om och om igen.. :D

Laddade även ner lite olika filmer åt mig och erik som vi skulle ha senare på kvällen :)

Jennifer stack iaf hem vid 4 tiden, då hoppade jag in i duschen osv.. fixade mig och så.
Sen vid halv 6 tiden fick vi gäster.. mamma&pappa bjöd på kräftskiva så :)

Det var faktiskt mysigt att umgås lite med familjen och släkten..
Och sen att mamma gjorde extreeemt goda pajer till förrätt hör ju självklart dit :D Haha!
Vi gillar ju mat.. ellerhur jennifer :D ? Hahah!

Sen vid halv 8 kom Erik hit.. så mingla vi lite och så, han fick träffa mamma&pappa och så. :) hihi.
Sen gick vi upp och såg film.. det fick blev Never break down - sinnesjukt bra för övrigt! ^^

När filmen var slut så låg vi bara och snacka om allt mellan himmel&jord..
Helt underbart.. flera timmar gick, men det kändes som max en halvtimme.. :)
Du är underbar Erik, verkligen. ♥

Vid 3 tiden eller något stack Erik hem, och då var det meningen att jag skulle däcka.. men icke.
Blev lite sms och så först :) hihi.

& idag vaknade jag klockan 9.. halv 10 var det samling.. skulle lira match. = döden!
Menmen, matchen gick väl skepp åt helvete kan man säga.. men det var en bra insatts faktiskt.
Dock, har jag fått på mig 2 gula kort nu.. bra pernilla ^^
nej, men allvarligt talat så måste domaren va helt körd!
Solklar offside.. men icke! Så frågar jag en fråga, men då får jag gult kort.. BAH!
Pallar fan inte domare ibland.. äckliga blinda kräk!

Efter matchen så kom mamma och hämta mig, sen körde vi hem.
Däckade typ då, sen vakna jag igen när Erik ringde och väckte mig vid 5 tiden :)

& sen resten av kvällen har jag chillat.. vid halv 9 kom jimmy&micke hit och sjuka sig..
finns nog fan ingen som är värre än dom två tillsammans.. spec micke, hahah!
Finns verkligen inget mellanting på dig.. & du skulle va den " normala " ? haha, yeah right! :D menmen.

Sen stack grabbarna hem och då chillade jag mest.. sen ringde erik och sa gonatt :) hihi, myys!

Nu sitter jag här, ska strax gå och lägga mig.. stor dag imorrn :)
Etagé imorgon, Paula vill ha dit mig.. får se om man orkar dock..

Men nu blir det faktiskt bingen, sleep tight.

/ Lillanilla.            det börjar äntligen se ljust ut igen....

 
jag älskar min jennifer, hon är världsbäst!

Kommentarer
Postat av: Kenta

Ääääj hata inte domare!!! kanske nån me aggressionsproblem? ;)

2008-08-18 @ 11:07:32
Postat av: MH

Är det några stora artister på Malmöfestivalen? :)

Postat av: Josse

Fin blogg! :D

2008-08-18 @ 15:58:30
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: hyperaktivtbarn

haha du är lika sjuk, jag såg ditt smile när jag kom tillbaka in på rummet efter toalettbesöket å jag vet vad det smilet betyder, å ja jag hade ju nästan rätt iaf ;P mig lurar du fan ta mig inte =D

bock

2008-08-18 @ 16:37:13
Postat av: Pernilla

Hahaha, MICKE din sjuka unge.. du vet ingenting, du tror du vet så mycket.. men du vet ingenting ientligen.. ;) Om du bara visste......

2008-08-18 @ 17:56:04
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback