Inte långt kvar..

Tjingeling.

Nu är det inte långt kvar till Stockholm..
Jennifer, är du lika laddad som jag? :D Om 16 dagar sticker vi.. läängtar!

Idag vaknade jag vid halv 11, gick ner och åt frulle med mamma, pappa och pappas bästa vän Hans då.
Och kollade b.la startelvan inför matchen ikväll.. Zlatan spelar dock inte. :(
Men, vi får hoppas på den bästa efter honom.. dvs Henke!

Nu har jag precis duschat och fixat mig lite, ska snart ta itu med håret.. haha.
Alltid lika stora problem.. borde man klippa sig kort eller? hum...

Aja, idag ska jag träffa Erik.. äntligen :)
Känns jättelänge sen sist.. ( är dock bara 4 dagar.. ) menja. :$ Hihi. ♥

Första året jag missar nrj på malmöfestivalen.. haha, vilken merit.. suck! :p

Nu ska jag iaf bege mig, ha en underbar Onsdag mina bloggläsare.

/ Lillanilla.                You will never be alone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback