Helgen är över..

Tjohis.

Nu är det Söndag och denna helgen är över..

I fredags var jag somsagt och fixade mina naglar, blev rosa tippar denna gången.
Ursnyggt! Sen på kvällen kom jennifer hit, så gick vi ner och hyrde film och sen såg vi på den.

One misse'd call 2.. sjuk film, som vanligt när jag och jennifer hyr film :D haha.
Hann även med att mysa lite med min systerson linus.. så söt han är!
Helt sinnesjukt, faktiskt ! ^^

Iaf, sen stack jennifer hem vid halv 1 och vid 1 kom erik hit.. full ^^ haha.
Han var så söt så ♥ Sen däcka vi typ sjukt snabbt.. han var somsagt inte nykter direkt.
 
& i lördags vaknade vi vid 11 typ.. sen fixade vi lite frulle osv, och sen chillade vi igenom förmiddagen.
Vid halv 2 stack erik hem, och då hoppade jag in i duschen och började fixa mig.

efter en stund, körde mamma mig hem till jennifer där det blev fixpix inför sandras aka löwen 18årsfest :)

Kom till sandra vid halv 7.. där befann sig redan cissi och sandra.. och löwen med då! :D
Sen blev det lite mat och så, sjukt gott.

Sen blev det spel och mer drinkar osv.. jättetrevligt, fakiskt :D
Sen vid 10 (?) kom även gunna, hamim, sohnny, crojl, aye & thompa och dit.

& då blev det ännu mer kortspel osv.
kvällen var faktiskt jättetrevlig.. mycket skratt och mycket alkohol.. men det är så det ska va ;)

Vid 2 tiden stack vi iaf till oxie, hann typ komma in genom dörren sen skulle jag plötsligt sticka igen. ^^
Åkte iväg med gunna, crojl, sohnny och hamim in till malmö och sen en runda överallt typ.haha!
Trevligt var det iaf ;)

Sen var jag väl hemma vid halv 4 igen eller nått.. däcka fort som fan då.
Sen vaknade jag halv 10 igen och då var jag fortf full (?) haha.
Samlingen var katta alltså.. favorit i repris från förra helgen.. dock var det värre idag! ^^ haha.

Matchen idag var nog en av dom mest hemska jag varit med om.. fyyfan.
Aldrig igen, ALDRIG.

Sen efter matchen kom mamma&linus och hämtade mig.. sen däcka jag typ när jag kom hem.
Fyfan, då kom baksmällan ifatt mig.. usch&tvi.

Så idag har jag tillbringat hela dagen i sängen med laptopen.. NAJS. ^^

Och nu ikväll har jag haft ett långt samtal med Caroline, min bästa vän.
Hon ställer alltid upp för mig och finns där i alla väder&kläder.
Det finns ingen som hon, och det är jag glad för.. hon är helt enkelt unik!
Jag älskar dig hjärtat.. vad skulle jag gjort utan dig? Du är min ängel. ♥

Och nu sitter jag här och tänker på min kommande vecka.. som är full! =/ usch!

Måndag; Ingenting, faktiskt.. ^^ wow.. börja planera packningen inför stockholm bara.
Tisdag; Stan, fixa de sista inför stockholm.. sen träning på kvällen.
Onsdag; Fika med Caroline.. umgås med Erik under kvällen.
Torsdag; Jobba.
Fredag; Sticker jag&jennifer till stockholm.. avgång 08.14! BYEBYYYYE!

menmen, nu gittar jag!

/ Lillanilla.                  I want you to want me.....

& här kommer lite bilder från helgen..

 
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback