Helg.

Tjooo!

Nu är det helg, wiho :)

Igår så stack jag in till festivalen och träffade caroline&jenny..
Sen gick vi och satte oss på en uteservering och drack cider, sjukt mys :)

Efter ett tag gick vi upp mot stortorget och träffade Erik och hans vänner.
Jättemys.. såg även lite av rakerterna med honom, mysigaste studen ever.
Min Erik, bara min. ♥

Sen vid 11 eller nått, jag vet ifan hur det var med tiden.. men iaf, efter en stund..
Gick vi bort till gustav och mötte tobbe o hans två kompisar.. och satte oss på glorias. :D

Blev en hel del där inne.. usch och tvi på det idag :P
menmen, kul hade vi :D

Sen helt plötsligt så tog jag och caroline en liten sväng om på dansgolvet också..
Hahaha, skitkul! :D Du är bäst gumman, jag älskar dig mest!

Sen dök även jennifer och jennifer upp.. hetingarna :D
Så det blev livat iaf, skitkul hade jag.

Sen vid halv 2 tiden, tog jag bussen hemåt.. kom på att jag hade match 10 senare ^^
Lyckat? Njaa.. så man kom lagom lullig till samlingen.. hahah! sjukaste asså.

Menmen, matchen idag sög dooktigt.. regn o åter regn.. fyfaaan så hemskt det var och spela då. :(

Nu har jag precis duschat och fixat mig klart iaf, snart kommer erik och hämtar mig :)
Så ska vi käka middag och bara mysa ikväll.. mamma&pappa ska iväg på gille så vi ska " passa " huset :D

Underbara dagar med dig beebis, du är finast! ♥

menmen, nu mååste jag kila.. ska hinna fixa håret innan han kommer. :D

ha en underbar lördag mina vänner.

/ Lillanilla.             sometimes love just ani't enough....


Kommentarer
Postat av: din erik

jag är kär i dig! <3

2008-08-25 @ 00:04:33
Postat av: Jimmy

hej

2008-08-25 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback