GRATTIS SANDRA. <3

Hooj.

Idag är det ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra hurra hurra! ♥

Men iaf, imorse vaknade jag vid 11 tiden..
Hade en JÄVLA massa sms på mobilen.. :S sinnes!

Gick upp och nörda lite vid datan, sen hoppa jag in i duschen & fixa mig :)
Och nu har jag precis blivit klar med allt.. packat ner det som tas med för dagen osv.

Ska snart ner och ta något snabbt och äta sedan vidare in till Malmö och fixa naglarna :)
Därefter ska jag hem till jennifer och sedan vidare till Sandras crib för att fira henne idag.

Min lilla slyna är äntligen 18, wiho!
Nu är alla mina tjejer mydiga och skit, utgångarna kommer bli gaaalna tjejer! ;)

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda om det blir utgång eller bara lillatorg.

Men nu måste jag verkligen sticka!

/ Lillanilla.      För mig är du död, fattar du?! Död! Trodde aldrig detta.... ALDRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback