Fest & Grillmys.

Hallåja!

I fredags var det somsagt dags för lite partajj hemma hos Krille. :)
Det började med att Miche kom hit vid 6 tiden.. sen kom även Jennifer.

Vi började dricka typ direkt.. sen satt vi bara i mitt uterum och drack och snacka.
Riktigt mysigt faktiskt. :) Älskar det fina sommarvädret om kvällarna, helt underbart.

Vid halv 9 begav vi oss vidare till Krille där alla var taggade till max! :D
Underbart.

Iallafall, tillbringa kvällen där.. mycket vin, mycket dans och mycket kaos (?)
Usch.. vill inte ens prata om det.
Det enda jag kan säga är att jag är otroligt besviken på er allihopa.
Och du, jag är fortf fruktansvärt arg på dig.. helt förtroendet är nu borta.
Var det värt det? Var hon värd det? Usch & tvi....

Vid 3 stack jag&jennifer hem iaf, då var vi rätt trötta och lednsa..
För både det ena och det andra.

Vaknade upp dagen efter vid 10 ( i lördags alltså. ^^ )
Sen gjorde vi vid oss lite snabbt.. bakisfrillan is the shit ! Haha.
Och begav oss vidare till Svedala, fixa jennifer packning och sen hämta vi bilen.

Körde sen in till coop och handlade mat, alkohol och snacks inför grillkvällen vi skulle ha.
Sen stack vi hem till mig och bara dega isönder typ.. lagom trötta somsagt.

Hoppade in i duschen vid halv 6.. sen kom Caroline hit vid halv 7. :)
Starta grillen då och fixade allt tillbehör.
Och middagen, blev en dunderhit! Lyckat till max, med allting.
Tack tjejer, ni är bäääst! ♥

Sen efter någon timme, när vi ätit och sådär..
Så kom efterätten fram; Jordgubbar!
Oh, det var muuumsigt!

Sandra kom även hit och gjorde oss sällskap då :)
Hon var lite försenad den lilla tjockisen, menmen.

Sen när det började mörkna till lite gick vi in och såg film :)
Underbar film, verkligen.

Vid 12 tiden stack tjejerna hem, och då var jag ganska trött så jag däckade typ direkt. ^^

& Idag, vaknade jag redan vid 9 (?) Sinnes..
Men iaf, så jag gick upp och starta 2 maskiner tvätt och städande undan lite..

Mamma&Pappa kom hem från Öland idag, skönt att ha er hemma igen.
Även fast det bara va någon timme.. haha! :)
Sen säger Mamma att dom sticker till Stockholm imorgon igen med några släktingar.
Aja, " Hej & Hejdå " vart det, ja.. menmen, nu är jennifer iaf min inneboende.. GREAT! ^^
Fast iförsig, så är hon ju alltid det. min shullis! ♥

Vid 5 tiden stack vi till stan och käkade på kinaresturang hela familjen, myspys.
Sen vid 7 kom kom Jennifer hit så latade vi oss för de mesta.. ^^ Det är vi bäst på! ;)

Och sen började vi kolla på resor till Stockholm i slutet av månaden..
Och efter mååånga hotellkollade så hitta vi det finaste av dom alla!
Som vi dessutom haffa, såklart! ^^ 
 
Så den 29/8 drar vi till Stockholm och röjjer skiten ur huvudstaden!
Det looovar jag er! ;) Ska bli så jäävla kul, är riktigt taggad!

Blir förmodligen tåg eller flyg upp.. lutar dock åt tåget = bäst för övrigt :D
Så kan vi sitta och steka, dricka och lyssna på musik på min laptop under den 4,5 timmars resan. ^^

Ska iaf blir hur kul som helst! :D
( Bild på hotellet kommer nedan. )

Just nu sitter jag bara här och luffar sönder, ska nog snart lägga mig.

Sen imorgon får vi se vad som händer.
Ingenting planerat faktiskt, förutom träffa jennifer imorgonkväll då. :) ♥

Menmen, nu är det dags att gitta känner jag!

/ Lillanilla.             Kommer du någonsin att komma ihåg?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback