En månad sen..

Tjoo.

Idag är det faktiskt en månad sen jag fyllde år.. 11 månader till.. haha :D

Idag vaknade jag vid 11 tiden.. rätt seg var jag då.
Hoppade in i duschen osv, sen stack mamma&jag hem till jennifer vid 1 tiden.

Lämnade pengarna som ska betalas till Stockholmsresan.. :)
Är förmodligen gjort nu btw.. :D LÄÄÄNGTAR ihjäääl mig alltså :D

Sen körde mamma mig in till malmö så fick jag mina naglar fixade :)
Finfint!

Sen stack jag hem, käkade middag osv :)
Sen körde pappa mig till träningen..
Som faktiskt var sjukt ball idag.. har dom galnaste tjejerna i mitt lag, men såå underbara :D hihi.
Fett pepp inför söndag nu!

Nu sitter jag bara och msnar.. ska snart se lite O.C innan det blir bingen!

Imorgon är det invigning av Malmöfestivalen 2008..
Och i vanlig ordning blir det mingel på dansbanen.. grr ;) ( låter som jag e 40 bast, MENJA. ) hahah.

Men nu sticker jag, ciao!

/ Lillanilla.           tårar som svider....





Kommentarer
Postat av: malint

pepp pepp syster I will be there vart är det match? Pösss

2008-08-15 @ 07:18:34
Postat av: Nina

Naaaw vad söt du är på den bilden (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback