Chilldag.

Hejsan.

Idag har jag haft en enorm chilldag :)

Kollat på Sagan om Ringen har jag också gjort, iaf första delen.. sjukt bra film!

Sen ikväll kom jimmy hit, så snackade vi ut om allting..
Sen såg vi film, en sjuk skräckis.. menmen :)

Vid 10 stack han hem, då dega jag isönder.. sen ringde Erik :)
Och nu la vi nyss på.. älskar gonattsamtalen.. hihi! ♥ sötast!

Ska faktiskt snart sätta igång och se del 2 av Sagan om Ringen..
Får dock se hur långt jag pallar se idag.. filmerna är ju sjukt långa! :P

Läste även till mig i tidningen idag att Calle stannar i Malmö!
Vilken jääävla härlig nyhet, verkligen! Nu ser ni till att dra hem detta en gång för alla Mif.....

menmen, nu ska jag återgå.

/ Lillanilla.         Underbara vänner som ni har man få av..... ♥



Sommar......?

Kommentarer
Postat av: skaladbanan

känns bra att ha snackat och så :).. <3

2008-08-19 @ 16:57:49
Postat av: Josse

Varsågod och tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback