Underbara väder!

tjeena!

Sådär ja, nu var det dags för uppdatering..
Blev ju aldrig av igårkväll. :)

Jobbade hela dagen igår..
Var ute typ hela dagen, helt underbart väder ju! :)

Dom ringde från jobb halv 8 igårmorse och behövde ha in mig..
Så jag började halv 10-16.

Hemma vid 4 tiden.. sen käka jag osv.
Sen däcka jag vid 6 tiden.. och vaknade vid halv 10.
Haha, död som man är ja.

& idag började jag halv 9.. och fick sluta redan halv 1.
Underbart! Tillbringa hela förmiddagen ute idag igen..

Spela fotboll med småkillarna på min avdelning..
Haha, och sen skulle min kära syster försöka finta av mig..
Gick ju bra, ;) hahah!

Men iaf, slutade somsagt halv 1.. var hemma typ 50 minuter senare.
Sen gjorde jag vid lite mat osv och nu sitter jag här.

Och för att beskriva helgen.. den var HELgalen! :D

I lördags, stack jag&jennifer in till stan och fika.. mums!
Sen vidare hem till henne, hämtade lite kläder osv..
Sen vid 7 tiden begav vi oss hem till mig.

Duschade och gjorde oss iordning.. och vi blev ju snygga som få! ;)
Sen gjorde Pappa några drinkar till oss.. som var löjligt goda!! :D wammi !

Sen vid halv 12 stack vi in mot stan och träffade grabbarna!
Oh, underbart att se er igen.. har saknat er juuu! ♥

Begav oss vidare till Slagt.. där var dock ingen hit! :(
jag&jennifer stack vidare till Buddha.
Där vi shakade asset av oss hela natten lång :D

Stack därifrån vid halv 4.. fötterna svek oss! :(
jävla skoskaaaav.. & jävla mongo som hota oss till livet :S

Där satt vi i lugn o ro o vänta på bussen.. sen kmr helt plötsligt ngt mongo..
Som börjar hota oss och två andra tjejer till livet.. riktigt störd människa!
" jag bor i trelleborg & jag är rik.. ni bor i oxie, då e man fattig! "
- jo men tjena! hahah, piinsamt!

Iaf, sen hände det en hel del pinsamheter på bussen påväg hem..
oh, smarte pernilla.. haha, aja.. det gick ju bra ändå! ;)
För smsen var ju bara för bra.. ellerhur jenni? :D

Som vanligt, så var hela dagen och kvällen en klockren Jenni&Nilla dag. ♥
Du är så jävla braa hjärtat & du betyder oerhört mycket för mig! :)
Lots of love!

I söndags vaknade jag upp när Jennifer stack hem..
Äckligt jävla bakfull och svinigt trött.. så jag somna om dirr! :$
Sen vakna jag vid 1 tiden.. då jag såg att solen sken.. :D

Så jag gick hem till syrran.. tog en fika och planera lite inför kommande partaj ;)
Så att säääga.. shit alltså, är riktigt laddad! :D

Sen spela jag lite fotboll med min underbart söta systerson på 3 år. :D hihi!

Vid 4 tiden, begav jag mig in till stan och träffade Sandra.. Min slyna!
Så käkade vi och snacka en hel del.

Sen begav vi oss hem till henne.. passade på o njuta i hennes soffa..
Med en gammal härlig skolkatalog.. medans hon städa sitt rum.. :D duuktig!

Vid 9 tiden kom Coffe&Filip och gjorde oss sällskap :)
Som jag dessutom träffa på Buddha i lördags.. dock lekte Filip svår, som vanligt ;)
Hahah, nej skoja bara :)

Vid halv 12, tog jag bussen hem.. sen satt jag och nörda tills typ 2.
Är det koonstigt man var bra sliten när jobb ringde och väckte mig..
6,5 timme efter? :P uuush!

AJA :)

Nu ska jag iaf bege mig..
Snart fotbollsträning ju, :) riktigt laddad fan! nanana :)

Sen ikväll får vi se vad som händer.. möjligt att man får ett besök av Herr P :)
Min lilla sweetiepie :$

& sen måste jag nämna.. att jag saknar min Caroline fett mycket!
hon är den bästa som finns & jag älskar henne mest i denna världen. ♥

Men, kanske uppdaterar sen när jag kommer hem.. om jag orkar :)

See yaa!

/ Lillanilla.           thanks for making me a fighter.

också lite bilder..

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback