Snart är det helg.

Hiii!

Glömde visst uppdatera igår, men saker kom imellan.. ;)

iaf, Edwin kom o hämta mig vid halv 11 igårförmiddag..
Så åkte vi ut en tur till Nova.. fikade, såklart! :)

Sen shoppa vi lite.. jag handla b.la denna ursnygga klänningen!
Dock, har man fått lite beslutsångest nu.. =/
Behålla, inte behålla?



Iallafall, sen vid 1 tiden stack vi ifrån Lund och körde till Malmö.
Körde öppet, cabbé såklart.. ;) Riktigt najs!

Ner till Västra Hamnen, där vi placera oss och åt glass..
Enormt gott! & vilket väder.. vilket liv! Fan, ibland har man det bara för bra! ;)

Efter vi käkat upp vår glass och glassat lite ( fattar ni :D ? )
Så körde vi lite rundor i Malmö.. Fridhem, Limhamn o lite sånt..
Riktigt mysigt när det är sånt perfekt väder, gadh! :D

Sen körde Edwin mig hem :)
Sen tog jag mig faktiskt en liten powernap, riktigt skönt!

& sen följde jag med min systerson på någon teater på sin scautklubb.
Träffa b.la Krille där nere :) & sen den lilla snyggingen.. :D

Väl hemma vid halv 9 ungefär.
Sen blev det chill resten av kvällen.

& ja, en liten händelse hann det även ske..
Finns bara en sak och säga; Mys, väldigt mys! :$

Sovit 3 timmar inatt.. man är ju måttligt trött nu..
Men, som Rebecca sa.. jag får skylla mig själv.
Men det var helt klart värt det! :)

Varit och tränat idag, eller ja.. åkte dit, sen var träningen inställd.
Damn! :P menmen, ännu mer laddad inför matchen på söndag då! :)
Lillanillas debut och grajor vet ni.. ;) hahah!

& imorgon då.. ska in till stan en runda med Pappa under dagen.
Fixa nya fotbollskor ( gräskor ) :) graajt!

Sen möta upp Caroline, min ängel. ♥
Gå en runda uppe i stan väl.. och sen vidare till istadion.

För att se några vänner spela supporterhockey.
Haha, kameran ska verkligen vara laddad.. haha, ska bli kul och se! :D

Sen imorgonkväll blir det äventyr med Sandra, mitt hjärta..
Du är såå underbar, I looove you! ♥

Nu, bingen iaf!
Nattinatt.

/ Lillanilla.               & du, you're not even worth it anymore..

image352

Kommentarer
Postat av: ?!?!?!?!

Awww edwin!!!

2008-04-25 @ 17:38:47
Postat av: Lammet

Och Lammet va på hugget o va riktigt grym idag;)

2008-04-25 @ 19:16:39
Postat av: Pernilla

Herr P - Sluta nuuuu! :)

Lammet - Du var riktigt grym idag, jag är imponerad ;)

Postat av: Lallalia

Hej! :)
Vill du läsa en 19-årings blogg om allt och inget?
Min blogg handlar om mitt liv som flickvän, arbetssökande, arbetare, jakt på bostad och mitt allt så är det mitt sista år som tonåring. Jag tror att många av er kan känna igen sig i min blogg.

Trevlig läsning!

2008-04-29 @ 18:42:04
URL: http://lallalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback