Ny vecka..

Tjabba!

Idag vaknade jag vid 10 tiden.. jääs :)

Hoppade snabbt upp och gjorde mig iordning..
Sen gick jag ner till min nagelmanikyrist! :D
Fixade naglarna, så nu är dom fina igen.

Sen stack jag hem, nörda vid datan..
Sen kom Sandra hit. ♥

Så tog vi det lite lungt bara, sen stack vi in till stan.
Käkade, såklart.. ;) hihi.

Gick lite rundor, och hittade den.. min klänning!
Oh, & imorgon blir den miiin.. så jävla underbar. :D

Vid 7 tiden, stack jag&sandra hem till mig.
hoppade av på centrum, för lite ärende.. ;)
sen gick vi hemåt.

Chillade och dampa sönder typ, när vi kom hem..
Hahaha, så jävla sjuka! :D Tillsammans, är vi sjukast? :D

Vid 10 tiden eller nått, stack Sandra hem..
Och då glodde jag på High School Musical..
Som vi började se.. finns inget bättre, goosh!
& Zac Efron, är han dödligt het eller vad!? :D

 Jag menar, kooollaaa! :D shit alltså.

Men, nu ska jag iallafall bege mig..
Shoppingrunda imorgon, sen blir det träning.

godnatt!

/ Lillanilla.          I've gotta go my own way..

image349

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback