Mys.

Heej!

Idag, vaknade jag vid 11 tiden.. skönt att sova :) hihi.

Sen ringde Sandra, så kom den söta slynan hit..
Så chilla vi lite, sen kom hennes pappa och hämta oss..
Och körde oss sedan till trellehulla för hon skulle till tandläkarn ^^

Efter ett snabb besök.. typ i 5 minuter, haha :D
Så körde han sedan oss till Malmö.. så gick vi och käka..
gott som fään! :D

Sen checka vi lite, hitta en del hel.
Shoppa dock inget, duuktig. :D

Sen hem, käka snabbt som fän.. sen körde Mamma mig till träningen :)
Inte lika jobbigt idag.. nanan :) Ska spela min första match där på söndag ( 27 april )
Hur det nu ska gå.. hahaha, :D nej, men de ska säkert gå bra.

& nu ska jag faktiskt bege mig.. snart bingen!

/ Lillanilla.        det blir bara bättre och bättre.. :)

image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback