Lunch.

Tjabba!

Mja, har ju inte uppdatterat sen i fredags.. jag veet.
Men vafan, har haft myyycket att göra ;)

Sitter iaf på jobb nu, har lunchrast..
Men jag hinner ändå inte uppdatera.. det är för mycket :D

Så det får jag göra sen ikväll istället..

& jag måste bara påpeka.. att om exakt 3 månader idag..
fyller jag 20!! :D så jävla great asså.

Ladda inför den 18 juli gott folk, för då jävlar i det ska det röjjas! :D

På återseende!

/ Lillanilla.            You're someone to the world and you're the world for someone.


Kommentarer
Postat av: Glenn

ska du ha det den 18 juli då? :)))

2008-04-14 @ 15:20:47
Postat av: Pernilla

jepp.. då är du välkommen! :)

Postat av: syster <3

då ses vi då nilla o glenn :-) puss

2008-04-16 @ 07:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback