Long time no see..

Hej!

Har varit enomt off dom senaste dagarna, därav ingen uppdatering..

Men iaf!


I Fredags stack jag upp till stan och mötte Caroline.  ♥
Gick en runda, handla dock inget.. ^^ ( pluspoäng )

Sen åkte vi vidare mot istadion..
För att se folket lira hockey.

Haha, & det var en syn för gudarna alltså.. riktigt kul och se! :D

Efter det var klart, stack jag upp till stan och mötte Sandra.
Så shoppa vi, riktigt fina grajjor! :)

Sen under kvällen mös vi som fan.. jag&min lilla slyna! ;)

& i Lördags vaknade jag upp vid 10 tiden (:
Stack in en snabbis till stan med Sandra och fixade lite :D

Sen hämtade vi Sandras barnkamrat på Centralen :)
Efter det åkte jag vidare hemåt..

Hoppade in i duschen & gjorde mig iordning..
Sen kom Krille och hämtade mig vid 4 tiden :)

& sen stack vi hem till Jonas för att mingla lite..
Innan vi skulle bege oss vidare till Jimmy, som vi skulle fira.
Eftersom han nyss fyllt 20 år den lilla fisen! :)

Vid 6 tiden mötte vi upp Matti, Micke, Paula, Tobbe, Miche & Nille.
Och begav oss vidare till lokalen där vi skulel fira Jimmy. :)

Kvällen blev enormt lyckad faktiskt.. riktigt kul hade vi! :D
Mycket dans, mycket shottar och myyycket skratt.. TACK allihopa :)

Vid halv 1 stack vi allihopa in mot stan och placerade oss på Ice.
Där jag även träffade på min kusin och mina barndomsvänner.. jättekul! :)

Vid 3 tiden märkte jag att både Krille&Johan ( som jag skulle åka bussen hem med )
var stårlöst försvunna.. LYCKAT! :P Så jag sov hos Micke.

Klockan 9 dagen efter kom Mamma och hämtade mig hos Micke.
Sen åkte jag hem, åt typ två tuggor på min macka.. sen mådde jag illa.. igen! :P
Sen sov jag i ett par timmar.

Iaf, sen körde Mamma&Pappa mig till samligen och så. :)
Skulle ju spela match!
Gick inget vidare dock.. men vi spelade på och kämpade bra!
Skönt & se! :)

Efter matchen, stack jag hem.. riktigt död!
Fyfan, mådde skit.. kändes som jag skulle dö!
Var riktigt längesen jag var så bakis.. fiiifan!
Sen är det väl inte så smart att dricka stenhårt..
När man vet att man har match dagen efter ^^ haha, bra pernilla!

Men iaf, så under hela söndagen låg jag stendäckad i sängen.
Sen på Måndan ( igår ) mådde jag bra igen :D SKÖNT!

Så igår, vaknade jag vid 11 tiden.. sen gick jag upp & hoppade in i duschen.
Efter det, gjorde jag inte så mycket.. Sen vid 4 tiden stack jag och jobba.
På mitt andrajobb ^^ grajt! Tills klockan 7 bara dock, men ändå skönt :D

Sen när jag hade slutat kom Sandra hit.
Så mös vi lite :$ & sen åkte vi vidare på äventyr.. grr ;)
Jag älskar dig hjärtat, du är underbar!

Sen mös vi bara resten av kvällen typ :) hihi.

& idaag, vaknade jag vid 9 tiden.. gick upp och åt med Pappa :)
sen resten av dagen har jag bara tagit det jävligt lugnt.. skönt har det vatt!

& nu sitter jag här och degar sönder..
Tisdag idag = DESPAN! :D baah, grajt!

Sen imorgon är det vaaalborg, shit :D
Tiden går sinnesjukt snabbt!

Men iaf, blir en runda till stan imorgon.. fixa lite ^^
Sen fix osv, förfest.. och sen vidare till Slagt & Ministry of sound..
Kommer bli riiktigt fett! & jag ska fira det med dom bästa i världen! ♥
looove you babes!

Nu, tänkte jag iaf hoppa in i duschen.. :)

Här kommer även lite bilder från helgen..
Allt från supporterhockey - Äventyr med Sandra ;)

ENJOY! ^^

/ Lillanilla.                New world, new day.. det känns verkligen :)

  
   
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf pernilla :O ta bort.

2008-04-29 @ 21:17:57
Postat av: malin

vilken kusin mötte du då :-), O grattis jimmy i efterskott hoppas du hade en fin dag

2008-04-30 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback