Barnvakt och underbart väder!

hejhej!

Idag vaknade jag vid 7 tiden av att jag skulle va barnvakt åt min systerson.

Vid tolv tiden åkte vi in mot stan.. åt god lunch och mös i det underbara vädret! :D
Alltså, att ett väder kan göra en så glad.. är helt sjukt ientligen.. menmen. :)
Jag älskar det iallafall! :D

Vid 4 tiden kom min syster hem.. och då begav jag mig hemåt.
tog det lugnt o så.

Sen kom Mamma hem vid halv 6 tiden, så stack vi och handlade lite. :)

Sen undr kvällen har jag inte gjort nått vettigt.. bara kollat film osv :)

Imorgooon, blir de nagelbyggning och sen hockey..
Och denna gången ska en speciell person i mitt liv följa med, hihi! ♥

Kommer dock sakna Caroline megamycket. :(
Men hon är duktig som jobbar! :) älskar dig hjärtat!

& idag blev jag infomerad om att jag ska provträna för Nydala IF på torsdag.
Rätt sjukt det hela faktiskt.

Har ju spelat fotboll till och från typ halva mitt liv.. och det har jag verkligen älskat!

Och själva klubben Nydala IF var det faktiskt min egna lilla Pappa som starta..
Tillsammans med hans kompis för ett x antal ååår sen..
Så han blev rätt bra imponerad när han fick höra att jag ska provträna för dem nu.

Oh, är skitglad faktiskt.. behövde verkligen detta! :D

Nu ska jag iaf bege mig.. ha det great!

/ Lillanilla.                         Snart är det daaaags !!
image308

Kommentarer
Postat av: Nina

Då betyder detta att man har någon att vara supporter för under sommaren alltså ;)...(L)

Postat av: Pernilla

hahah, självklart! :D (L)

2008-04-05 @ 00:45:19
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback