äntligen tillbaka..

Hej!

Man kan ju säga att det var ett tag sen sist.. palla såna avbrott! =/

Har iaf hänt en hel del.. :)

I Söndags cleeanstädade jag på mitt rum + ovanvåningen med Pappa.
Duktig som man är.. inför besöket av en mäklare som nyss kom hit.

Hon ska tydligen värdera huset.. inför en möjlig flytt (?)

Så under hela söndagen var jag aktiv med städning :D

I går, Måndag så vaknade jag vid 10 tiden.. gick ner och käkade frulle typ.
Sen dega jag lite och så.

Sen vid 4 tiden stack jag in mot stan och mötte upp Sandra.
Så gick vi till Espresso House och fikade.. muums!

Sen gick vi även en runda inne på Hansa precis innan dom stängde. :)
Shoppingalen som man är.. :$ hihi.

& under gårdagskvällen mös jag bara med Mamma. :)

Idag väckte Pappa mig vid halv 9 tiden.. shit, så död jag var.
Somna inte förrens klockan 3 inatt.. Men de var värt det :)

Nu var nyss mäklaren här uppe och kollade och fota lite.

Andra planer under dagen är väl endast hockeyn.
Och dess tillbehör! ;)

Middag&mys hos Caroline innan.. och sen matchen. :)
Kommer sakna våra middagar när kvalserien är över sen gumman.. :(

men vi får se till och mysa till det ändå.. och låsas! ;) höhö.

Annars så är dagarna minst sagt fullproppade.. joobbigt :D hihi.

Nu ska jag iaf bege mig, käka lite frulle! :)
Herr P, i miss you.. :)

Take care!

/ Lillanilla.        Ge oss en härlig vinst idag igen MIF!!

image306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback