Allt.

Tjabba!

Igår så var det hockeydags igen.. ett tag sen ju! :)

Underbart och se.


& matchen var minst sagt händelserik!
otroligt.. känslan är obeskrivlig! :) underbart mif, verkligen!


efter matchen begav jag mig hemåt.. sjukt trött. :P

hann precis komma innanför dörren tills Jonathan ringde :) hihi.

& idag har jag gjort lite allt möjligt.. :)

Syrran berätta igår att där hade varit en koelefant på jobb.. hahaha!
en KO, som är en elefant.. fattar ni.. hahah! :D riktigt sjukt.
trodde först stenhårt på att det var ett första april skämt, men icke!

Varit barnvakt en stund under eftermiddagen också..
spelat spel med min systerson, vatt ute och cyklat osv.. han är SÅ söt! :)

Nu ikväll blev det en hel del förändringar angående helgen.. :D

Fredag, blir det hockey.. vinst vinst vinst !!
och sedan utgång med världens bästa Jennifer♥

chilla en jävla massa under lördagen..
sen tar jag mitt pick&pack och drar med folket till Mora kl 5 på söndagmorgon!

Sen blir det hockey i Mora under söndagseftermiddagen.. :D

Lär ju vara stendöd på måndagmorgon när vi kommer hem kan jag säga.. haha! :D
Men det kommer säkerligen vara värt det!

Förändring kan va bra, självklart.
Men en sådan pass stor förändring är bara plågsam.
Var tog ditt riktiga jag vägen?
Alla dina principer, alla dina mål? Är allt bortblåst?
För isåfall, beklagar jag verkligen! Mer än du någonsin kommer förstå..

Var bara tvungen och skriva av mig lite kände jag.
För nu är det dags för bingen!

GOD NATT!

/ Lillanilla.       iband skulle jag bara vilja ändra på en HEL del som hänt under de senaste 1,5 året..

image307


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback