Torsdag.

Tjoho :)

Igår började dagen med att jag städade undan i lägenheten o så, sedan duschade jag och gjorde vid mig.
Efter det gick jag ner till Center Syd och handlade en klänning och en jacka. Sedan gick jag hem igen ^^

Jag e faktiskt impad av mig själv att jag både orkade gå dit och gå hem. ^^

Sen gjorde jag lite nudlar o så, och dega framför tvn.. somnade också, haha :p
sen väckte Robin mig när han kom hem från jobb. :p

Efter det kollade vi på Idol o sen gjorde Robin middag åt oss.. sjukt gott! :) Thanks darling. <3

Sedan under kvällen mös vi soffan.. spelade även lite Alfapet.
Jag förlora dock, :( menmen. kul va de! :D

Idag händer nog inget speciellt tror jag.. är fortfarande hos Robin.
Så jag ska nog snart bege mig hemåt.. inte varit hemma på några dagar nu så. :)

Robin Malmqvist, vad kan man säga? Du gör mig så himla lycklig.
Den enda gången jag känner mig trygg är när jag ligger i dina armar!
Jag älskar dig mest av allt, idag imorgon & föralltid!
                             Allways and Forever! 11 November -06 <3

Men vi hörs o så.

/ Lillanilla.

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback