tiiisdag.

hallåja!

Idag har jag tillbringat dagen med Pasta.. tog en fika i stan och sen åkte vi hem till mig och myyyste :) hihi. <3
Tack för en fin dag stumpis!

När pasta åkt hem kom grabbarna hit.. så chillade vi lite och sen åkte vi till donkan o handlade nån burgare och sen hemåt och såg Idol. Vilka miffon de finns.. herrejävlar. hur kan man låta ngn miffo gå vidare & inte mig? :S
det förstår jag bara inte.. jävla idioter asså! gadh! äsch, se till o kolla när idol kom till malmö, för då finns de en stor chans att ni ser när jag sjunger.. höhö :p

nu har grabbarna precis åkt hem.. så nu sitter jag här och nördar mig typ.
fick precis lite gulliga sms från robin.. hihi, looove you baby! <3 kom heeem vafan! :( saknar dig sjukt mycket redan!!

imorgon ska jag in till stan & träffa amanda och fika med henne, så lääängesen vi sågs gummsi.
ska bli jättekul o träffa dig igen, hihi. <3 & pussa ihjäääl dig igen! :D höhö. ^^

menmen nu ska jag iaf gå o lägga mig i sängen.. lagom trött. :p pooooooooooss! 

image161
image163
image164

Robin Mathias Malmqvist!
du är mitt liv idag, imorgon och för all framtid!
jag älskar dig merän allt annat & det finns ingen som kan mäta sig med dig! <3

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, tänk om man kunde se lika bra ut på bilder som byaan ;) hah

2007-09-05 @ 00:00:15
Postat av: nilla

hahaha, ja MICKE.. vi veeet om att du tycker hon är snygg som få! :p

Postat av: Anonym

ohhh så snyggg hon ääääär. sinnes =(

2007-09-05 @ 22:09:20
Postat av: malin

hehe goa pussar haha snart LISEBERG Längtar :-)

2007-09-06 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback