iih.

Tjoho! :)

Under helgen har jag varit med älskling!

I fredags var jag bara himma.. skulle först till helsingborg, sen sket de sig.
sen skulle vi till puben, sen sket de sig. sen skulle vi till kb, sen sket de sig.
sen skulle jag mysa med micke, sen sket de sig. så kvällen slutade med att jag mös med min kära lilla mamma istället.. & det var mysigt faktiskt! :)

I lördags gjorde jag inget särskilt under dagen.. och sen på eftermiddagen tog jag bussen till robin :)
umgicks ett tag sen kom micke&my o hämtade oss och sen åkte vi hem till svärfar!

åt kräftor m.m och hade de jättetrevligt. :) spelade även biljard en liten del av kvällen. & sjäälvklart vinner jag över robin! :D höhö ^^ gött som fan. bara för han e så söööt när han blir lite sur.. ( han är en väääldigt dålig förlorare ^^ )

Stack hem vid 1 tiden.. låg uppe och pratade till kl 5 på natten om diverse saker.. men det e löst! :) <3

& igår var jag med Rebecca under dagen och sedan mös jag med min älskling under kvällen :)

Idag vaknade vi vid 11 tiden.. låg o mös i en timme ungefär.
sen åkte jag med robin in till malmö när han skulle till tandläkarn och sen åkte jag hem :)

Nu har jag precis kommit hem typ.. sitter här och inte gör något just nu :p haha!

Tidigare idag ringer där en man ifrån en resturang i Lund.. och erbjuder mig en anställninginterjuv imorgon.
Har tidigare sökt dit som kassörbiträde/servitris.

Så imorgon ska man dit och kolla lite hur de ser ut osv. :) Kan bli trevligt.
Har ju lärt mig en del angående kassa osv under tiden jag har jobbat på Sibylla. Så vi får se.. håll tummarna iaf! :)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta de lugnt.. ner o hyra någon film också kanske! :)

Men nu ska jag ner o göra något o käka känner jag!

pusssss&kraaaaam. / peeernillaa.

image170
image171

Caroline.. tack för du finns! Du anar inte hur mycket du betyder för mig.
Tack för du finns vid min sida varje dag. Du är den bästa och absolut finaste vännen man kan tänka sig! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken restaurang var det..=)

2007-09-10 @ 20:43:25
Postat av: Pernilla

vem e du? :p

Postat av: en av alla dissade.

Vaddå sket sig? du bara dissade mig rakt av, ja menar, de e ju inte för inte som du kallas för dissarN - med stort N ;)

2007-09-11 @ 16:47:46
Postat av: Pernilla

haha tyst med dig micke!! :p

2007-09-11 @ 23:10:13
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback