helgen..

Tjena! :D

helgen har varit underbar! :)

I fredags tillbringade jag dagen på stan tillsammans med min favorit Caroline Årzén! <3
Shoppade lite och fikade.. lika underbart som alltid hjärtat.

Vid 5 åkte jag " hem " till lödde ^^ städade undan i lägenheten osv & vid 8 tiden kom Caroline&Jacob.
Min älskling hade lagat en underbart god middag åt oss.. som vi njöt av och till de god dricka! :)

Sedan sov dom hos oss. :) myysigt.

Tack Caroline, för du är en helt fantastisk människa som alltid står vid ens sida!
Du är den finaste och käraste vännen man kan önska sig och du anar inte hur glad jag är att jag har dig.
Finns inte många jag kan prata med saker&ting om som jag kan med dig.. vi är helt enkelt en , du&jag :)
Tack somsagt för du finns, du betyder otroligt mycket för mig! <3


I lördags gjorde jag inte mycket under dagen.. satt mest o nörda mig vid tvn. :p
vid 6 tiden åkte vi hem till Micke ( svåger ) som fyllde 22 år igår. Grattis ännu en gång! :)

tillbringade kvällen där.. trevligt folk också. Kvällen blev ju liiite bättre än förväntat. Faktiskt! :)
skönt att jag fick sagt de jag ville säga till dig också, jag vet hur du tänkt nu.. & som du själv sa.. ny snart? Jatack! :)

& idag vaknade jag&min babe vid 12 tiden.. sen låg vi i sängen fram tills kl 2.. låg och lyssnade på en massa gamla skivor.. gamla låtar, gamla minnen... underbart! kände verkligen en närhet till dig som jag aldrig gjort förut älskling! Du är den finaste som finns! <3

somsagt.. gamla låtar.. gamla minnen... sedan blev de nya minnen... till nya låtar! underbart.... :D hehe..

sen när mamma kommit till lödde så körde vi robin till jobb.. nu kommer jag inte träffa dig på merän 1 vecka baby..
ha så kul i norrland.. you'll rock! :) jag älskar dig merän allt annat, glöm aldrig det! <3

Sedan har jag&mamma farit runder resten av dagen.. mysigt faktiskt! :)
& nu ikväll har jag haft lite myskväll med min syster.. finns ingen jag kan dela det jag delar med dig. love you! <3

nu ska jag iallafall slänga mig i sängen o se ifall där e nått o se på tvn. pusspuss! & gonatt.

image153
image154
image155
image156

jag ser äntligen klart igen..........

Kommentarer
Postat av: TESS

tack..... "blabbloar" dig me!!
men
ta bort det hemska fotot!!

2007-09-03 @ 00:14:50
Postat av: nilla

vad är det för hemskt med det? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback