helgen.

tjoho! :)

Nu är det lördag och det betyder helg! :D hihi.

Igår började dagen med att jag åkte in till stan och träffa Robin <3
sen åkte vi hem hit igen. haha, varför åkte jag ens in o mötte dig kan jag känna? äsch, jag var uttråkad antagligen :p

när vi kom hem till mig så tog vi de bara lugnt.. efter en stund gick vi ner och handlade lite saker.
sen gjorde vi en födelsedagstårta till min svåger som fyllde år igår! :D

& på kvällen firade vi honom.. det var skoj! :) massa goda pajer,tårta m.m :D
sen kollade vi på ishockeyn med.. rögle - nyköping. röglepacken vann dock, hata rbk!!!

sedan spelade vi lite kort också på kvällen o mös :)
vid 12 gick jag&älsklingen o la oss.. sen gjorde han det till en helt fantastisk natt! oh vad jag älskar dig. <3

& idag vaknade jag först vid 8 när Robin skulle åka till jobb. :( & sa hejdå o så.
sen somnade jag om igen.. och vaknade sedan vid 10 tiden när marie ringer o väcker mig :D

Nu har jag precis käkat frulle o så.. så nu under dagen vet jag inte riktigt vad som sker. :)
sen ikväll bli det mys med marie och grabbarna. Yeeeah! :D

& imorgon är det dags... hockeypremiär på hemmaplan!!! SÅ JÄÄÄVLA GOTT!
ska först till lorens och käka lite. blir säkert trevligt! :)


men nu ska jag gå o göra något annat! :p pusspuss.

image173

här e jag och min älskade systerson Linus på min födelsedag!
finns ingen sötare unge än han och det lovar jag! :D

image174

Robin Malmqvist <3
Jag älskar dig merän ord kan beskriva. Du är mitt socker mitt salt, du är mitt allt! <3


hahahahahahahaha, MEN OJDÅ! dendära meningen har vi alla hört en gång förr... när var nu det? hmmm........
men nu är det faktiskt såhär att jag menar vartenda ord så därför tänker jag låta det stå kvar!! :D


Kommentarer
Postat av: TESS

SKJUUUUUT MIG!!

2007-09-15 @ 15:48:04
Postat av: Pernilla

hahahaha! :D

Postat av: Anonym

så kul du tyckte det =). Var du där och kollade lr?
/ Tove croneman

2007-09-20 @ 10:30:00
URL: http://croneman.blogg.se
Postat av: Tove

ahaa =) så kul! Roligt du kommenterade det faktiskt =)

2007-09-20 @ 13:28:34
URL: http://croneman.blogg.se
Postat av: Tove Croneman

Trevligt och höra att någon läser den =) Och kul du gillar min nya frissa, själv är ja sådär nöjd, men var ändå tvungen det var så jäkla slitet! Men det hinner växa ut tills sommaren igen =)

2007-09-21 @ 09:59:08
URL: http://croneman.blogg.se
Postat av: Tove Croneman

men du har ju ditt långa hår kvar, och klipp det aldrig =) Ja längtar till mitt hår är långt igen =)

2007-09-21 @ 15:07:42
Postat av: Tove

jaha,,, ja men jag vet hur du känner =) Jag trivs ändå gansk abra med mitt hår nu, men som sagt när man serbilder saknar man sitt långa hår! Hur kort har du nu då? =)

2007-09-24 @ 15:34:12
URL: http://croneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback