..

När jag fann dig var de som att finna sig själv.
Du kom in i mitt liv precis när jag behövde någon som dig.

Jag är så himla glad att vi löst alla problem som vi haft mellan oss nu.
För nu känns det verkligen bra mellan oss igen och det är jag oerhört tacksam för!

Jag vet att jag fann dig utav en anledning, för jag vet att vi är menade för varann.
Du är mitt liv Robin, förstår du det?

Jag kan inte förklara med några ord i världen hur mycket du betyder för mig.
Det finns inga som helst gränser för vad jag skulle kunna göra för dig.

Jag älskar dig merän något annat på denna jord.
Du är min bästa vän, min soulmate och min prins på den vita hästen!

PERNILLA LUNDBERG ♥ ROBIN MALMQVIST.
Allways and forever honey!
11/11 -06   

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback