:)

heej :)

Var och kollade hockey i söndags, preimär och allt!
roligt o se allt folk igen, matchen gav mig inte så mycket dock.. menmen! får se vad som händer..

& i veckan har jag varit på arbetsintervju, umgåts med robin o så :)

I Tisdags var vi och spelade tennis med micke, my, jonte och anderas.
eller killarna spelade, medans jag&my satt o kollade på. :p men dom var faktiskt duktiga ^^

Efter det åkte vi hem.. så lagade robin mat till oss :) sen mös vi o så typ, & under kvällen mös vi och kollade på Desperate Housewifes <3 !

& igår så åkte jag hem vid 12 tiden, sen duschade jag och gjorde mig iordning sen vid 5 tiden kom pasta till mig. :p
så umgicks vi en liten stund sen åkte jag in till stan vid 6 tiden.. åkte vidare till lorens där jag träffade robin, caroline och jacob :)

Skulle ju se mif - nyköping på tvn. :) matchen såg mycket bättre ut igår än vad den gjorde i söndags. :p
Pålle # 17, riktigt bra insats igår!

Tack för igår favortiterna. <3 NI ÄR BÄÄÄST!

Efter matchen åkte vi till värnhem där vi tog bussen.. så vi var hemma vid halv 12 ungefär.
Sen gick vi och la oss och mös en massa. oh, du är så himla underbar älskling. <3 ÄLSKAR DIG MEST!

& idag tog jag bussen ifrån robin vid 12 tiden, skulle till tandläkarn ju. =/ ångest.
men det gick bra, min tandläkare var sjääälvklart nöjd med mina tänder. ;) muhah!

tidigt imorse åkte robin till småland med sin farbror. =/ saknar dig älskling.
men han kmr hem imorgon igen som tur är! :D hihi.

Ikväll ska jag bara va hemma o ta de lugnt typ.. är redigt trött. :p det tar fan på kraferna när ens pojkvän håller en vaken halva nätterna. :p höhö. ;)

men nu ska jag se Idol :) missade det ju igår. ^^ puuusss!!

  

Robin, jag älskar dig mest av allt på denna jord!
Du betyder merän livet för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback