10 månader.

Tjena!

I tisdags hade jag och robin 10 månader! <3 underbart.

Firade det dock igår, dagen blev helt perfekt! & kvällen blev ännu bättre.
jag skrattar mig lycklig varje dag älskling, du är bäst! <3

dagen började med att jag åkte till lödde vid 10.
stack till center syd o lämnade mitt cv hos några butiker :)
Som förresten ringde till mig igåreftermiddag och bokade intervju! Jag är fan bäst!! :D haha.

Sen åkte jag hem till älsklingen. :)
väckte honom dock, naw. sötnos!

sen mös vi lite o så, och sedan gjorde jag mat åt oss. " sen frukost " som robin kallade det ^^

och sedan tvättade vi och städade hela lägenheten under dagen.. visst firade vi vår dag på ett bra sätt? :p haha!
men det kvittade vad vi gjorde sålänge vi gjorde det tillsammans. <3

Sedan gick vi ner till ica och handlade mat. UNDERBART god mat min man gjorde till oss. :D
levande ljus o allt. <3 hihi.

& under kvällen mös vi och såg idol, film o lite sånt! :)

Tack för en helt fantastisk kvällen mitt hjärta.
Den kunde inte blivit bättre! <3
Jag älskar dig så himla mycket och jag kommer aldrig släppa taget om dig.
Du är det bästa som har hänt mig!
                            11/11 - 06    Allways and Forever. <3

image172


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback