Snaaart helg.

Hejhej :)

Nu i veckan har jag jobbat på syrrans dagis igen, sjukt skoj!
Sen i tisdags skrev jag på papperna som bevisar att jag även jobbar där nu.. så jääävla skoj! :)

Så jag jobbade i tisdags och i onsdags. & idag behövde dom inte mig :D
Så då drog jag först in till Malmö och träffade Rebecca, sen åkte vi till burlövs center och shoppa!

Hittade dock bara två tröjor.. ångest! Men ska till mobilia imorgon så får hoppas att jag hittar något där tills helgen :)


Imorgon blirre utgång med ligan.. greaaat! :D
Sen på lördag blirre förmodligen Landskrona.. :D

menmen.. orkar inte skriva mycket merän såhär :p hööörs!

& äntligen fri! fan va underbart !

Tack tove, verkligen.

/ Lillanilla.

Kommentarer
Postat av: camilla

vad har hänt med din älskling som du skrev så mycket om innan, jag hoppas verkligen att det inte är slut i så fall så beklagar jag verkligen!
Massor av kramar och ha en bra dag

2007-10-26 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback