Förändring.

Hejsan.

Ja, jag vet att det har varit extreemt kasst med uppdatteringen här på ett tag.. men jag har haft andra saker för mig helt enkelt! :D

Tappade mitt hopp om livet.. men nu börjar det kännas rätt bra igen, faktiskt. :)

Har somsagt hänt en massa, men inget jag känner att jag ska gå in på just nu iallafall.
Dom som vet, som vet helt enkelt! :p

I helgen var vi ute.. fredags skulle vi till via veneto på en fördrink sen vidare till buddha.. men det slutade med att vi stanna på via veneto istället. & kul hade jag! :D Gud asså.

Tillbringade kvällen tillsammans med grabbarna och en massa gamla vänner från bara och klågerup.. underbart! :)

& i lördags visste vi inte riktigt vad som låg på kalendern så det började med att Rebecca kom hit..
vi gjorde vid oss osv, sedan åkte vi hem till Jimmy. Mötte även upp eddie på bussen :)

Kom hem till Jimmy.. och där befann sig redan Jimmy då ^^, mattias, johan och micke.
Det dracks lite och det kom även fram lite sång.. såklart! :D

Sedan vidare till kronprinsen.. mötte upp strand&jaquline där, sen gick vi ner och bowla :D
Ellerja, några gjorde.. sen spelade några Jack Vegas för NÅGRA är fast numera.. förhelvete, skärpning!

Sen var de antingen fest eller via veneto som gällde.. kunde iaf inte bestämma oss så jimmy,johan och mattias drog på festen och vi andra upp mot stan.. jaquline,strand och eddie var ju jättetråkiga och åkte hem medans jag, rebecca och micke stack en stund till via veneto.

Träffade Patrik där, kul och se dig igen vännen :)
Var där somsagt bara en stund.. hann med en xcider såklart, en sån hinner man väl med på 2 sekunder :D muums!

Sen åkte vi hem o sov gott :) hihi.

& denna helgen ska vi fira Miche som äntligen fyller 18. :D fucking great!
sedan blirre chokladfabriken också med dom bästa, underbart. <3

Mif spela borta mot Bofors idag.. och vad ska man säga? Helt ofattbart enligt mig !!
För de första.. vi spelar i allsvenskan, vi borde krossa alla lagen men vad gör vi istället? Skämmer ut vår stad och vårt lag ännu mer.... PLUS att vi såklart klarar av och dra med oss 3 matchstraff hem... somsagt, helt ofattbart enligt mig !!
Förfan, skärpning nu malmö.. fortsätt såhär och ni har snart inga fans kvar !! ( av dom få som är kvar dvs. )


Nu har det iallafall skett en liten uppdattering.. kommer väl mer sen när jag orkar :P

Ta hand om er där ute.. ni som vill få tag på mig, you know where to reach me. ^^ pooooss!

image175

Tack.. denna gången är det annerlunda och det ska jag bevisa för dig.... vänta och se! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback