En kväll med så mycket händelse....

Tjaaa.

Nu var de dags för en uppdattering igen känner jag.

Dagen började med att jag åkte hem till Caroline vid 3 tiden.. gjorde vid oss o så, sedan åt vi och drack gott vin. :)
Vid 6 tiden tog vi bussen in till stadion.. träffade folket och sen började matchen.

Tänker inte kommentera matchen, för de har jag inga krafter till idag.
Det enda jag tänker säga är bara att jag skämdes av att stå i klacken igår.. vi blev totalt ägde på hemmaplan i allsvenskan!!

Efter matchen gick jag&caroline med bengt&jacob till coop. sen drog dom :p & jag och caroline gick vidare till lorens.

Kom dit och mötte hans blick... igen. :P Underbart men på samma sätt så plågsamt.

Hade ju även fått möta hans blick merän 1 gång under matchen.. ja, vad ska man säga iegentligen...

På lorens hade vi det jättekul iallafall, då mådde jag verkligen toppenbra! :)
Hade verkligen skitkul med allt folk.. & en kareokekväll på lorens finns där ingenting som klår! De vill jag lova ^^
Iallfall inte om man har de sällskapet som jag hade igår! :D

Kändes skönt igår.. du sa en del saker som värmde.. merän du förstår.
Och det blir bara bättre.. det märker du ♥

Caroline, vad skulle jag gjort utan dig? Du har fått mig att se saker från en helt annan sida.. du är världens finaste kompis! <3

Vid 12 tiden åkte jag&caroline upp mot stan.. träffade grabbarna o så på via veneto. :)
Caroline kom dock inte in, så hon åkte hem.. men vi gick in en stund och ägde skiten ur alla på dansgolvet med alla mina grabbar.. fan va jag älskar er allihopa :D

Sen vid 2 tiden stack vi till stippes och käka, muuums! Sen vidare hemåt vid 3. Lagom trööött :P
och man e ju inte farligt sliten idag iallafall. Men de var de värt!

badboy.. det kan vara något myyycket intressant känner jag.... ;)

Ja, gårdagen va helt enkelt skitbra! Bortsett från matchen... menmen.

Ikväll orkar jag inte göra ett skit om jag ska va ärlig.. :p Så jag ska nog bara va hemma o ta de lugnt.

Har förresten minus en nagel. så nu har man bara 9 :p och ett megastort blåmärke på mitt ben.. hur är de möjligt? :P haha, har iiingen aning asså.

Nu ska jag iallafall ner o göra något o käka. Ha det så bra. & Tack alla för kvällen igår.. :D Pusspuss.

Glenn.. kul o se dig igen! Så längesen... :)

image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback