veckan..

Tjabba :D

Ny vecka o så nu då.. Igår var jag på bio & såg saw 4, fyfan.. ALDRIG mer säger jag bara.
& idag har jag bara tatt de lugnt.. och ikväll har jag bakat och min sockerkaka blev muuums!! :)

Imorgon får vi se vad som händer.. ska iallafall se fotbollen med Jimmy :)
Längesen vi sågs nu ju, hihi. kanske alldeles för längesen? :D

I söndags kom förresten den andra nörden Jimmy och Micke hit :D
underbart o träffa er igen grabbs.. saknat er faktiskt. men bara lite ;) iih.

Resten av veckan då.. torsdag, träffa tove & fika :)
sen på fredag kommer Rebecca hit så ska vi myyysa och så. ♥ 
och kanske Nina och Caroline med. Mina tjejer. :)

Viktiga daturm börjar närma sig.. my god! Sjukt intressant.......... vissa förstår nog vad jag menar :P
" för vi ska ju verkligen inte........" ;)

menmen, nu ska jag iaf snart lägga mig framför tvn och se ngn film :)

också en klassiker..
Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed?


/ Lillanilla.

image195

Kommentarer
Postat av: Carolin

det e väääldigt mycket" för vi ska verkligen inte".....undrar hur vi ska komma ihåg allt !..haha underbart

Postat av: Pernilla

haha, ungefär! har en känsla att saker&ting lät sluta helt o hållet tvärtemot än vad vi tror i nuläget... om vi säger så! :P

2007-11-21 @ 16:48:51
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: TESS

ja ska DEFINITIVT och jag menar definitivt ha sååååå sjukt ball!!!!!
o duuu nilla, glöm inte att du lovat hjälpa mig på fredag dag o fixa med borden o så... :)

2007-11-21 @ 18:47:45
Postat av: Pernilla

nejdå. Det ordnar vi! :D

2007-11-21 @ 22:43:34
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback