veckan..

hejhej :)

Veckan har varit minst sagt händelserik... :D
Det är en massa som har hänt.. både på gott och ont.

En nära vän hamnade i trubbel och hälsa på farbror blå under ett par dagar.. som tur löste det sig till slut.
Eller ja, det håller på o göra det iaf :)

& idag har man jobbat tillsammans med syster.. jätteroligt! :)
ångest att jag inte får jobba de två veckor jag sett fram emot bara =/ menmen.. 

Och  nu till veckans höjdpunkt.. finns bara två personer i mitt liv som vet detta.. & det är dom jag litar på mest!
Men fyfaaan vad ball och riktigt intressant..... ser fram emot nästa hemmamatch kan ni tro...... muuums!! ;)

Till helgen händer väl en del saker också..
fredag, filmkväll i lödde :) sen lördag fest i ystad! :D kommer bli gaaalet! ^^

Caroline Årzén.. Vad skulle jag gjort utan dig? Du har verkligen allt och lite till.
Du är världens bästa vän och världens finaste person!
  Vår vänskap dör aldrig ut, det vet vi. <3

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen.. ha en skön kväll allihopa :)

/ Lillanilla

image188

Kommentarer
Postat av: TESS

mmmm för vi gillar ju detta.... o vi gillar ju lamm .. o vi undrar ju... vad har spelarfruarna på sig..... egentligen!!??

2007-11-08 @ 20:58:57
Postat av: Pernilla

mhm!! shit.. jag känner att julfesten kommer bli intressant..... verkligen. för jag lyckades tala till mig lite sällskap........ hahahah! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback