Mitt i veckan..

TJA :D

Nu är vi mitt i veckan.. aja.

I måndags var jag i tyskland och danmark heela dagen med mamma&pappa.
mös som tusan, käkade gooood middag sen julhandla vi lite.

Så nu är spriten inför jul&nyår fixar, UNDERBART! :D
9 liter vin.. måste va förberedd inför alla tjejmiddagar o skit de lär bli nu i jul :)  myyys.

& igår vart jag en lååång runda i stan, shoppade lite nya saker. :)
bl.a skor, jacka, kläder till Julfesten ;), sen gjorde jag vid naglarna o lite sådant. ^^

Sen igårkväll kom Jimmy hit så såg vi Desperate housewifes o lite sånt.
Underbart o få umgås med dig igen, sååå längesen baby. <3

Och idag började dagen med att jag åkte in till stan och gick in o hälsade på Jimmy på hans jobb. :)
Duuuktig pojke som jobbar på elgiganten ju, ^^ sen efter deet, åkte jag och mötte Caroline. <3

Sen gick vi lite runder i stan o så.. sen vid halv 5 gick jag & mötte upp mamms.
Så åkte vi hem tillsammans. Gjorde vid mig snabbt som attan sen åkte jag&syster in till stadion.

Var ju dags för match igen :) & det blev SÅKLART vinst.. underbart! :D hihi.
Nu ska jag snart slänga mig i sängen och se på lite vänner och sen sooova.

& imorgon får vi se vad som händer.. måste se one tree hill..
har inte sett varken i måndags, tisdags eller idag fan :O sheise. aja! :)

GONATT!
& du, du är underbar. ♥

/ Lillanilla.

image204


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback