heeelg.

Tjabba :)

Idag är det fredag och det betyder heeelg :D underbart!

Nu under dagen ska jag inte göra något speciellt.. vara barnvakt lite senare bara.
Sen ikväll blir det utgång med dom allra bästa grabbarna i hela världen! :D & kanske Rebecca? <3 :)

Gårdagen var totalt sinnes asså.. men fick tre goa samtal som jag inte förväntade mig.
Saker och ting blir bara bättre o bättre.. & du, jag vaknade t.om av ditt sms kl 5 imorse.. och blev minst lika glad för det som jag blev när du ringde! :)

Nu ska jag snart bege mig in till stan med min älskade mamma och lämna in min telefon på lagning.
Den är helt fuckad nu, jävla skitmobil :(

Tjejer.. snart blir det dags för tjejmiddag känner jag :) Så de till o ha kalendern öppen! :D

Nu ska jag iallafall bege mig. ha en underbar fredag! :D

/ Lillanilla.

image187

Kommentarer
Postat av: TESS

KLAGA ALDRIG PÅ MINA NÄSBORRAR IGEN!!!!!!

2007-11-02 @ 23:59:12
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHA! dina är värre, dooktigt värre. Och jag gör mig dessutom till på denna bilden men dina är så i vanliga fall.... :( hahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback