solonsdag..

hejsan! :D

Idag så vaknade jag vid 10 tiden när robin stack till körskolan.. :)
sen gick jag upp, gjorde vid lite frulle sen nörda jag mig vid datorn en stund ^^

Efter det så la jag märke till att det var sinnesjukt fint väder ute.. haha, jag e lite sen med sånt :p
så jag gick ut i robin trädgård och solade ett bra tag.. :)

sedan vid 12 tiden kom robin hem, så joina han mig :D sen har vi legat i solen heeela dagen, så jäkla gytt :D
spelat lite spel och fikat o så med, riktigt mys! Thanks hunny <3

& nu har jag precis duschat och så, ska snart käka middag med familjen nr 2 :D hihi.
det e så jag kallar robins familj ^^ höhö.

sen ikväll ska vi hem till micke&my och se på fotbollen.. :) blir säkert trevligt.

saaatan vad man blivit brun idag.. så jäkla niiice! :D

Om 27 dagar gäller det!! Då sticker jag, robin och glenn till bulgarien i 2 veckor!!! :D
Goodbye fuckers! ;) ännumer nice nu när man börjar fixa en tan här hemma så man slipper bli uttittad att vara vit där nere sen. :p hihi.

Imorgon ska jag ner till denice och kolla om hon har ngn tid att klippa lugg på mig.. sen ska jag till doktorn och fixa lite piller till resan o så. :)

men nu ska jag iallafall kila vidare. ha en underbar och solig onsdag :D pusspuss. + jag älskar robin. <3

image62
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback