sjukaste..

tjenatjena :)

Igår så tillbringa jag min dag med min pojkvän :) Tog de mest chill typ..
Hjälpte pappa och farbror med lite grejor ifrån Farmos lägenhet o så med.

Jag var duktig som kunde bära så mycket som jag verkligen gjorde.. höhö (A) hahaha!
Jag e ju faktiskt bara 18 år och väääldigt svag i mina små armar (A) iih.

Sedan vid 4 tiden åkte jag&robin hem till lödde :)
åt grilalt med svärmor och agim.. gooott!

sedan spelade vi kort under kvällen.. och kollade på en skräckfilm... myyys! :)
svärmor drog till med några skrik då o då... haha, t.om jag blev fan rädd.. & då har de gått långt :p hihi.

Däckade vid 12 tiden typ.. helt nannig :p sen vaknade man vid 8 tiden imorse när robin stack till körskolan :)

Sen har jag bara tagit de lugnt nu under förmiddagen.. rätt nice :)
umgåts med svärmor lite också.. tänkte sola, men det känns inget vidare förtillfälligt? vafaaen :(

Så ska ner till Centan en stund med svärmor istället.. :) kolla studentpresent till Robin istället :) hihi.

Sen ska jag bara sitta och vänta på att Robin ska komma hem ifrån jobbet klockan 8... seegt. :p menmen.

& imorgon ska jag jubba igen.. chefen sjukskrev ju sig förra veckan så där flög 300 kroner bort ifrån min lön.... :(

Leken fortsätter..... kunde den bli sjukare? JA, tydligen....... :p ellerhur syster?

Jag fick t.om höra Blommans lista igår.... & den är smått skadad kan jag säga... skjuut mig!

Nina, jag kan inte förklara i ord hur glad jag är för din / er skull.. du förtjänar detta merän någon annan! :)
Jag finns vid din sida, idag imorgon och förevigt. <3 Jag älskar dig enormt.


Nu ska jag iallafall bege mig.. ha en bra måndag :)  åker om 43 dagar.. LAGOM GYTT? :D pooss.

image60

Kommentarer
Postat av: TESS

hallåååå jaaa, det är ju jag, klart det kan bli ääännu sjukare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback