onsdag.

haaj :D

Igår så jobbade jag hela dagen.. åkte in till stan med barnen och gick på Mc-Donals o så.. mys! :)
& robin gjorde mig sällskap såklart, tack babe <3

Slutade vid 3 sen åkte jag hem, gjorde vid mig osv.. sen gick jag&robbe ner till stationen och hämtade caroline&jacob.

Grillade och så under kvällens gång, sedan såg vi fotbollen och käkade marängsvis.. muuums!! :)

Däckade dock vid 11 tiden.. mådde inte för bra då :$ Fööörlåt.
Ska gottgöra er på lördag babes, lovar! :) hihi. <3

Vaknade vid 10 tiden idag.. lagom trött.. sovit nästan 12 timmar vafan.. skjut mig! :p haha.

Under dagen har jag inte gjort allt för mycket.. robbe kom hit vid 3 tiden..
& vid 6 tiden gick vi in till tess för vi skulle ju grilla mat där tillsammans med henne&nicklas.

Nicklas dök dock inte upp förrens vid 8 tiden menja. :p haha.

Sen har vi suttit där inne hela kvällen och bara snackat en massa.. & käkat lite godsaker.. muuums! :)
Lekte sjukaste leken.. mycket man fick veta som man inte trodde.. ;) haha! skjut mig......... 2 gånger!!

& syster, passa dig för vad du skriver i din blogg numera.. PASSA DIG!! .. säger jag bara. :p gadh!!

Imorgonbitti ska jag in till tess o passa barnen en stund innan dom ska iväg till skolan för syrran ska iväg och jobba tidigt.. sedan ska jag in och möta nicklas på b&w och shoppa lite åt honom.. :)
Ni vet, han erkännde ju att jag var den ända inom familjen som hade någon aning om vad mode inbär! ;) höhö.
Javisst är man king? ;) iih.

Nina, fyfan vad du är bäst! & jag vet om att du kommer klara av allt detta.. oavsett vad!
Allt kommer ordna sig, både med det ena och de andra.. det lovar jag dig!
Jag är så stolt över dig, att du kommer så långt på vägen som du verkligen har. GUD! :)
Jag älskar dig otroligt och jag kommer finnas vid din sida, varje steg på din väg. FÖRALLTID. <3

image41image29

& robin.... jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback