nu är det helg.

hallåja! :D

Idag är det lördag & idag är det helg, weho!

I Torsdags gjorde jag inte så mycket.. städade undan lite o så mest.. imed mamma&pappa skulle komma hem på Torsdagsnatt. som btw e hemma nu, fucking great! :D saknat dem sjukt mycket. <3

Under kvällen kom Micke hit, så gick vi en promenad.. det var mysigt :) Skönt som fan också.
Tack darling. <3

Jobbade bara 1 dag denna veckan.. Chefen sjukskrev ju sig resten av veckan.. suuuck! :( menmen.

Igårmorse så gick jag in till tess vid 7 på morgonen, skulle göra vid barnen inför skolan och dagis imed tess började jobba tidigt.. :)

Skickade iväg moa&rasmus till skolan sen gick jag och lämnade linus på dagis och sen gick jag hem igen :)
klädde på mig o så, sen tog jag bussen in till jägersro för att träffa Niklas aka bro :)

Dags för shoppingdags nu ju.. & vi hitta fina saker till honom.. sen tacka han mig genom att bjuda mig på en fika :)
Thanks babe!

& vid 12 tiden kom mamma och hämtade mig på jägersro sen körde hon och handla men innan dess släppte hon av mig hemma så jag skulle hinna duscha och byta om innan jag skulle ta tåget in till Malmö och möta caroline,robin och jacob klockan 2 :)

Men jag hann, som tur var! :D hihi. Mötte upp dem andra kl 2, ja :) sedan gick vi och växlade våra pengar o så.
Sen hoppa vi på tåget som tog oss till Köpenhamn :) niiiice.

& hela dagen hade jag hoppats på att kunna shoppa ihjäl mig inne i Danmark..........
och vad hände när vi kommer in till köpenhamn? DET E FUCKING RÖD DAG I DANMARK ?!

vem fan är så dum och har röd dag på en jävla fredag?!
när just vi åker dit?! åååh, liite irriterad man blev! :p

Såå där satt vi.... på en pub och visste inte vad vi skulle göra.... =/
men vi beslutade oss iallafall ( jag fick min vilja igenom trots allt ;) ) att gå in till tivolit ^^ höhö.

jag&caroline köpte åkband och åkte en jäkla massa.. skitkul! :D
alla barnkaruseller var typ sjukt farliga? :S jag blir inte rädd utav Fritt Fall men ett " miniparisuljull " skrämmer livet ur mig nästan.. :O hahahaha! Ellerhur caroline? :D hihi.

grabbarna orkade ju inte åka så mycket merän typ 2 karuseller så dom gick och drack beer istället :p fullisarna ^^

Vid halv 11 tiden tog vi tåget hem.. skönt o komma hem till Malmö igen.. sjukt trött var man :p hehe.
& när vi kommer in till centralen i Malmö missar vi tåget till Oxie med typ 15 sekunder... fyfan och så jävla mycket vi sprang för att just hinna med det...... ååååh!! inte min dag igår på ett sätt? :p haha!

Men dagen var trots allt hur kul som helst.. Tack Robin <3, Jacob och Caroline :) Ni e bäst!

Så Caroline&Jacob tog bussen hem till Caroline medans jag&robin tog bussen upp till Gustav för att byta till min buss som stod där när vi kom till Gustav.. sen vart vi tvugna för att springa igen för att hinna med den.. vilket vi gjorde! :D hehe. ^^ Tur för bussen! ;) haha.

& när vi kom hem så däcka vi typ direkt.. jag var sjukt trött. :p fast iförsig så var Robin inte sen med att somna han iheller. :p SnarkarN ^^

Idag då.... ska nog inte göra något speciellt under dagen... bara chilla :) städa mitt rum maybe ? behövs :$

Och ikväll blir det förmodligen grilltajm hos syster.. kan bli trevligt :)

grabbar..... vad gjorde ni igår? jag saknar er!! <3

nu ska jag gå ner och göra något vettigt känner jag. :D ha en bra lördag! poooss.

        

jacob..... du får skicka bild på dig som jag kan lägga upp här med! :p

Kommentarer
Postat av: LoL

LoL!

2007-05-06 @ 02:29:27
Postat av: Nilla

& du är?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback